خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

اجرای ۱۶ مانور عملیاتی برق طی سال جاری در استان همدان/ مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر برگزار می‌شود

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اجرای ۱۶ مانور عملیاتی برق طی سال جاری در استان همدان گفت: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر با حضور ۱۵ اکیپ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۶۸
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مانور‌های عملیاتی در طول سال اظهار داشت: در سال جاری ۱۶ مانور عملیاتی برق در استان همدان برگزار شده است.

وی افزود: از مجموع مانور‌ها انجام شده ۶ مانور در راستای تعدیل روشنایی معابر، چهار مانور برای جمع‌آوری ماینر‌ها و برق‌های غیرمجاز و دو مانور در راستای تعمیرات فیدر‌های ۲۰ کیلوولت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در راستای اصلاح ولتاژ، اصلاح مهاری پایه‌های خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف، رفع کجی پایه‌های معابری و تنظیم ساعت فرمان نیز هر کدام یک مانور انجام شد.

وی ادامه داد: مانور عملیاتی تعمیرات فیدر بحرانی بابانظر نیز امروز در راستای آمادگی برای رفع عیوب شبکه در اثر بحران‌های به وجود آمده و همچنین کاهش خاموشی‌های با برنامه و بی برنامه در حداقل زمان در شهرستان رزن برگزار می‌شود.

جمشیدی افزود: افزایش رضایتمندی مشترکین و کاهش انرژی توزیع نشده نیز از دیگر اهداف اجرای این مانور است که با بررسی‌های انجام شده و با برگزاری تعمیرات شبکه فشار متوسط انتظار می‌رود در حداقل زمان انجام پذیرد.

وی با اشاره به حضور ۱۴ اکیپ خط سرد و یک اکیپ خط گرم همراه با ۶۶ نفر نیرو در این مانور عنوان کرد: پنج شهرستان در اجرای این مانور مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: فیدر بابانظر از پست ۲۰/۶۳ کیلوولت دمق تغذیه شده که به طول ۱۰۵ کیلومتر بوده و با پیک بار ۹۵ آمپر تعدادی از روستا‌های بخش سردرود و مشترکین دیماندی مسیر قینرجه و روستای حسین آباد و باباخنجر کبودراهنگ را پوشش می‌دهد.

وی یادآور شد: در این مانور تعویض مقره، تعویض جمپر، ریگلاژ شبکه فشار متوسط، اصلاح کات اوت فیوز و شاخه‌زنی، نصب تیر و تغییر آرایش شبکه و... انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات