هامون/ با همت بسیج جامعه پزشکی ناحیه مقاومت بسیج سپاه هامون دانش آموزان این شهرستان جهت حضور در مدارس واکسن کرونا را تزریق کردند.
کد خبر: ۹۳۸۳۲۹۶
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

فاطمه کمیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان و مشارکت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون طرح واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: توزیع ماسک رایگان بین دانش آموزان و انجام واکسیناسیون گروه ۱۲ سال به بالا در روستای آزادی، ویزیت رایگان دانش آموزان متوسطه دوم دخترانه دبیرستان سمانه و انجام واکسیناسیون و توزیع ماسک و محلول ضد عفونی رایگان توسط تیم سیار دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون جهت ایمنی و سلامت دانش آموزان اجرا شده است.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بازدید وآموزش در مدرسه روستای لطف الله و انجام رپید تست از دانش آموزان و معلمین، واکسیناسیون دانش آموزان و توزیع ماسک در مدرسه بخش تیمورآباد، واکسیناسیون فعال دانش آموزان و کلاس آموزشی عوارض واکسیناسیون در روستای دولت آباد نیز توسط تیم سیار دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون انجام شده است.

این مسئول غربالگری و انجام رپید تست از دانش آموزان دارای علایم و مشکوک به کرونا روستای تیمورآباد را از دیگر اقدامات انجام شده توسط تیم سیار دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون برشمرد.

ارسال نظرات