خبرهای داغ:
سردار دامغانی تاکید کرد:

تقویت و‌ تحکیم بنیان خانواده ها در برابر تهدیدات نرم دشمنان

شاهرود_فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی باید در خط مقدم باشد و مقابله با تهاجمات دشمنان در این عرصه باید با تمام توان وارد شد.
کد خبر: ۹۳۸۳۳۸۹
|
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار حمید دامغانی در همایش انس و مودت فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران سپاه ناحیه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد در سخنانی با تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه‌های بسیج در اجرای برنامه‌های ابلاغی، به توجه به نیاز‌های جامعه در قشر زنان تاکید کرد و افزود: توجه به سبک زندگی و بنیان خانواده از مهمترین نکاتی است که باید در پایگاه‌ها بدان عنایت کرد و در تقویت آن همت کرد.
او افزود: بسیج در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی باید در خط مقدم باشد و مقابله با تهاجمات دشمنان در این عرصه باید با تمام توان وارد شد.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره به تهدیدات نرم دشمنان بویژه در بنیان خانواده بر توجه به فرمایشات رهبر انقلاب در این عرصه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بسیج در سطح محلات استفاده کرد.
در ابتدای این نشست سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در سخنانی با خیرمقدم، گزارشی از اقدامات پایگاه‌های خواهران ارائه کرد.
تعدادی از فرماندهان پایگاه‌ها نیز در این نشست به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار