اعضای شورای اسلامی شهر سرخه از محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه دیدار کردند

اعضای شورای اسلامی شهر سرخه همراه با شهردار با هدف رسیدگی به مشکلات محله ها و درخواست های ساکنان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) حضور یافتند.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۰۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ دومین دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر سرخه با حضور مصطفی نطنزی شهردار در جمع نمازگزاران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد.

در این جلسه توضیحات لازم در خصوص عملکرد شهرداری توسط شهردار ارائه شد.

بیان مشکلات و معضلات محله توسط اهالی محله از جمله ساماندهی بافت فرسوده، لگه گیری خیابان های محله با آسفالت، در صورت امکان احداث بوستان محلی، رسیدگی بیشتر به محله از جهات مختلف، پیگیری تعریض خیابان شهید ادهم، توسعه امکانات ورزشی در محله، رسیدگی به مسایل مربوط به ساکنان محله، ساماندهی المان نوری در خیابان شهید ادهم، پیگیری و نصب سرعت گیر در چهار راه شهید ادهم ابتدای خیابان گلزار از جمله مسائلی بود که ساکنان این محله به آن اشاره کردند.

همچنین توضیحات لازم توسط اعضای شورای شهر در خصوص عملکرد و تشکیل جلسات اعضای شورا، اقدامات انجام شده در سطح شهر و دیدارها و جلسات با مدیران کل ادارات استانی و نماینده مجلس شورای اسلامی، استقرار ادارات و پیگیری امور مربوط به بهداشت و درمان، مسائل فرهنگی، آب شرب سرخه و موضوعات مربوط به زمین مسکونی و ساماندهی آرامستان سرخه عنوان شد.

در این دیدار مقرر شد مشکلات و مسائل مطرح شده مورد بررسی قرار گرفته و نتایج آن جهت استحضار دوستان در اسرع وقت اعلام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار