خبرهای داغ:
تهیه و توزیع ۳۰ بسته حمایتی وتوزیع بین نیازمندان اروندکنار که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان توسط گروه جهادی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۳۴۲۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار بیان کرد:به مناسبت ایام آغاز امامت امام زمان عج گروه جهادی شهید ظاهرچسباوی اقدام به تهیه و توزیع ۳۰بسته حمایتی بین نیازمندان و مستمندان وکسانی که شرایط زندگی برای آنها سخت شده است ونیازمند کمک هستند، لذا این گروه جهادی بعداز شناسایی نیازمندان بسته ها در حوزه استحفاظی پایگاه نهر مچری شمالی توزیع کرد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار در ادامه سخنان خود افزود:که با کمک خیرین و انسان های دست بخیر این منطقه که همیشه کمک های خود را از نیازمندان دریغ نمی کنند واین هم همت وکمک گروه جهادی شهید ظاهر چسباوی که در همه صحنه های ساخت وساز،توزیع لوازم تحریر،پخت غذای گرم وتوزیع بسته های حمایتی وبهداشتی اقدامات خوبی را دراین زمینه انجام داده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار در پایان از گروه جهادی این پایگاه و پایگاه های تابعه این مرکز خواست که فعالیت ها وخدمات رسانی به نیازمندان و مستمندان را ادامه دهند و ازخیرین منطقه بیشتر کمک بگیرند تا بتوانند ذره ای از کمبودهای در جامعه را کم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها