خبرهای داغ:
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بر آمادگی این باشگاه برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اختصاصی فولاد در جریان مسابقات لیگ برتر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۶۳۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

حمیدرضا گرشاسبی درباره احتمال حضور تماشاگران در بازی‌های خانگی فولاد گفت: ورزشگاه ما حدود ۳۰ هزار نفر ظرفیت کلی دارد. می‌توانیم ادعا کنیم فولاد بهترین ورزشگاه را از همه نظر مانند گیت‌های ورودی، چیدمان صندلی‌ها، مسائل بهداشتی و … دارد و هیچ دغدغه‌ای برای حضور تماشاگران نداریم. مدت‌هاست که شروع به آماده‌سازی خود کرده‌ایم و حس می‌کردیم که هر لحظه ممکن است شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اعلام شود. خوشبختانه همه مسائل لازم را انجام داده‌ایم و آماده هستیم. دلمان برای هواداران تنگ شده است و امیدوارم به زودی آن‌ها را ببینیم.

وی در رابطه با لزوم نگهداری از اماکن ورزشی، تصریح: کرد ما ضمن بازدید از زیرساخت‌های مجموعه با همکارانمان برنامه‌ریزی های لازم را انجام دادیم و خوشبختانه آماده برگزاری بازی‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد از بی توجهی به امکانات ورزشی گفت: کرونا و تعطیلی مسابقات فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم دستی روی سر و روی اماکن ورزشی بکشیم، اما متاسفانه شاهدیم برخی با بی مسئولیتی و بی توجهی مانند ویروس کرونا رفتار کرده و ورزشگاه‌ها را متروکه کردند.

گرشاسبی در پایان به موضوع جذب بازیکن هم اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی برای جذب بازیکن با کیفیت و در حد و اندازه‌های فولاد هستیم اما شرایط کار بسیار دشوار است. متاسفانه پنجره باشگاه زمانی بازشده که تقریباً بازیکن آزاد و باکیفیتی باقی نمانده و نمی‌خواهیم با بازیکنی که قرارداد دارند وارد مذاکره شویم و باشگاه را به چالش بکشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها