فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

پیامبر گرامی اسلام با بهره‌گیری از دستورالعمل قرآن برای بیداری بشریت به میدان آمدند

زاهدان/ سردار کرمی گفت: امروز دشمن در حوزه کاری جدیدی یعنی جنگ نرم وارد شده و در زمینه علوم شناختی یعنی رسانه و فضای مجازی طراحی‌های مختلف انجام می‌دهد بنابراین باید مراقب بود تا جامعه اسلامی و خانواده ما دچار آسیب نشود.
کد خبر: ۹۳۸۳۷۷۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد کرمی در همایش وحدت که با حضور علما و معتمدین و سران طوایف در تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، گفت: پیامبر گرامی اسلام با بهره‌گیری از دستورالعمل قرآن برای بیداری بشریت به میدان آمدند و برای بیداری  و هدایت آنان به سوی کمال تلاش کردند.

وی افزود: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال بود بنابراین پیامبر گرامی اسلام بدنبال ایجاد عدالت، صداقت، یک جامعه توحیدی به دور از همه رذایل و زشتی‌ها و هدایت بشر به سوی کمال بود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با بیان اینکه امروزه پیامبر گرامی اسلام و زندگی و حکومت وی برای ما درس است خاطرنشان کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند ما برای پیاده کردن اسلام ناب محمدی آمدیم و دشمن نیز با تمام توان به مبارزه با ما برخاست.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز در دنیای اسلام می‌بینیم که تمام درگیری‌ها از کجا سرچشمه گرفته و این امر را نیز خداوند به ما گوشزد کرده که دشمن شما یهود است خاطرنشان کرد: خود دشمن می‌داند که اگر ملل اسلامی در کنار هم بیایند مانند یک سیل یهود را می‌برد و همه استکبار را نابود می‌کند.

سردار کرمی تصریح کرد: یهودیان می‌دانند که اسلام به تنهایی تمام قله‌های علم را فتح می‌کند چرا که قرآن به این یادگیری علم تأکید دارد و دشمن امروز این را می‌بیند و بیشتر از گذشته در فکر تفرقه است.

ارسال نظرات