حجت السلام عبدی گفت: شهید عزیز «مهدی مکرمی» برای سربازی در مسیر ولایت و خدمت به مردم با انگیزه فراوان بود و این درس بزرگی است که اگر ما می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با انگیزه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در میدان ها و عرصه های مختلف نقش آفرینی کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۳۶
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  حجت‌الاسلام«ماشاالله عبدی»مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در حاشیه خاکسپاری شهید والامقام «مهدی مکرمی» در گلزار مطهر شهدای خمین گفت: در قرآن کریم به دو واژه مهم قیامت و مقام شهید به طور ویژه پرداخته شده و می فرماید مردم شان و منزلت این دو واژه را نمی دانند تا چه اندازه است و لذا همواره باید جایگاه و مقام والای شهیدان را آرزو کنیم.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بزرگترین خدمت را به ملت کردند و اولین درسی که میتوان از سیره شهدا گرفت خدمت صادقانه به مردم است و شهدا در میدان نبرد با امنیت آفرینی حماسه آفرین شدند و امروز ما با حضور در صحنه های مختلف باید در ایجاد جامعه ای پرنشاط نقش آفرینی کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: یکی دیگر از درسهای سیره شهدا اهتمام داشتن به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است چراکه جامعه ای که در آن ایثار، ازخودگذشگی و شهادت زنده باشد در برابر دشمنان تسلیم نخواهد شد و با اقتدار مسیر کمال و سعادت را طی خواهد کرد.

وی بیان کرد: شهدا مایه رونق و تقویت حیات جامعه شدند و در هر مقطعی ملت را به سمت آرمان ها و ارزش های اسلامی هدایت کردند و زندگی شهید عزیز مکرمی از دو جهت قابل بررسی است که جهت اول آن در زمان حیات با برکتشان که با خدمت به اسلام منشا خیرات برای مردم بودند و جهت دیگر با شهادتشان که فضای معنوی را در جامعه بار دیگر احیا کردند.

عبدی تأکید کرد: شهید عزیز «مهدی مکرمی» برای سربازی در مسیر ولایت و خدمت به مردم با انگیزه فراوان بود و این درس بزرگی است که اگر ما می خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید با انگیزه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در میدان ها و عرصه های مختلف نقش آفرینی کنیم.

وی گفت: شهید «مهدی مکرمی» از شهدای والامقامی است که در آستانه میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی(ص) فدای اسلام ، راه پیامبر(ص) و راه امام حسین(ع) شد، قدرت، هیبت، شجاعت، ولایتمداری، در مسیر شهدا بودن و بصیرت شهید  «مهدی مکرمی» قابل تحسین و ستایش است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: اینجانب شهادت پرفیض مجاهد فی‌ سبیل الله پاسدار رشید اسلام شهید «مهدی مکرمی» را به پیشگاه حضرت صاحب‌الامر«ارواحنا لتراب مقدمه الفدا»، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظلّه العالی»، امّت شهیدپرور استان مرکزی و شهرستان خمین و همۀ رزمندگان مخلص سپاه پاسداران یز«مدظلّه العالی»، امّت شهیدپرور ایران اسلامی و همۀ رزمندگان مخلص آوردگاه علم و فناوری تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و قطعا همرزمان این شهید بزرگوار در سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح راه شهید «مهدی مکرمی» را با عزمی راسخ و ایمانی مستحکم ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات