خبرهای داغ:
همدان-استاندار همدان گفت: امروز ۹ پروژه بسیار مهم پست‌های برق در همدان، ملایر و منطقه ویژه در اسدآباد و رزن را داریم و بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام دارد.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۴۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
اجرای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان پروژه برقی در استان همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدسعید شاهرخی در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وزراتخانه‌های ارزشمندی که در راستای توسعه استان همدان طی چند سال اخیر تلاش می‌کند وزارت نیرو است.

وی با بیان اینکه در کشور و حتی در خارج از کشور تنش آبی شدیدی داریم، افزود: بعد از افتتاح سد کلان ملایر؛ سد سرابی تویسرکان، سد شنجور رزن و سد نعمت‌آباد در اسدآباد را افتتاح کردیم و با وجود این سد‌ها مشکلی نداریم.

استاندار همدان گفت: در سیل سال ۹۸ این سد‌ها به ما بسیار در جمع‌آوری آب‌ها کمک کردند و موجب شد که خسارتی نداشته باشیم.

وی ابراز داشت: امروز کار بسیار بزرگ و ارزشمندی در استان انجام شد که مشکلات را برطرف کرده است؛ روزی فاضلاب در استان همدان تهدید جدی بهداشتی بود که با همت و تلاش شبانه روزی طی سنوات گذشته امروز آب فاضلاب تبدیل به پسآبی مورد استفاده شده و همچنین مشکل دشت کبودراهنگ را حل کردیم.

شاهرخی ادامه داد: امروز این آب جمع‌آوری و تصفیه می‌شود و ۱۲ میلیون متر مکعب آن در همدان و ۳ میلیون متر مکعب آن برای منطقه ویژه جهان آباد می‌رود و پتروشیمی هگمتانه را راه‌اندازی می‌کند که این یک تحول و انقلاب در همدان است.

وی بیان کرد: امروز ۹ پروژه بسیار مهم پست‌های برق در همدان، ملایر و منطقه ویژه در اسدآباد و رزن را داریم و بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات