خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از ارسال کمک اهدایی که با همت جهادگران بسیجی روستاهای منیوحی، شلاهی و رمیله به زلزله‌زدگان اندیکا خبرداد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۵۶
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگو باخبرنگاربسیج گفت:کمک‌ اهدایی گروه های جهادی زیر مجموعه حوزه مقاومت بسیج قمربنی (ع) شامل پتو، لباس گرم، خرما،مواد غذایی و بهداشتی امروز سه‌شنبه به‌منطقه زلزله‌زده اندیکاارسال شد.

وی افزود:همچنین از آمادگی گروه جهادی قمربنی هاشم(ع)برای جمع آوری کمک نقدی و کالایی مردم و نیکوکاران روستاهای منیوحی، شلاهی و رمیله خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند کمک‌های کالایی (پتو، مواد غذایی و بهداشتی) خود را به این گروه جهادی تحویل داده و کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۳۶۷۳۱ به نام گروه جهادی قمربنی هاشم (ع) واریز کنند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات خداپسندانه جهادگران بسیجی در ارسال کمک به زلزله‌زدگان اندیکا گفت که این جهادگران از هیچ کمکی به نیازمندان به‌ویژه حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی دریغ نمی‌کند.

ایشان اظهارداشت: کمک به زلزله‌زدگان اندیکا را یک وظیفه اخلاقی و انسانی دانست و با اشاره به سرمای شدید زمستانی در شهراندیکا، از مردم خواست با کمک‌های خود شرایط را برای بازگشت دوباره زلزله‌زدگان به زندگی عادی فراهم نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها