ساری- به مناسبت هفته وحدت مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه اعضای شورای معاونین دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با امام جمعه اهل سنت «ساری بخش» گنبدکاووس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۵۱
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

دیدار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با امام جمعه اهل سنت «ساری بخش» گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته وحدت حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه اعضای شورای معاونین دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با امام جمعه اهل سنت «ساری بخش» گنبدکاووس دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی که تعدادی از علمای اهل سنت استان گلستان هم حضور داشتند، با تاکید بر حفظ و تقویت وحدت ببین برادران اهل سنت و شیعه، به اهداف دشمنان در برهم زدن وحدت و انسجام امت اسلامی و مسمانان جهان اسلام پرداخته شد و با بیان این مطالب که دشمنان برای رسیدن به مقاصد شوم خود با ابزار‌های رسانه و جنگ تبلیغاتی علیه مذاهب اسلامی در تلاش برای تفرقه افکنی بین مسلمانان است، به حفظ و تقویت پایه‌های وحدت و تاکید بر اشتراکات باور‌های اعتقادی شیعه و سنی به عنوان عامل انسجام امت اسلامی اشاره شد.

دیدار مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با امام جمعه اهل سنت «ساری بخش» گنبدکاووس
همچنین به راهکار‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان دربرابر تفرقه افکنی پرداخته و به بصیرت، آگاهی و همچنین هوشیاری لازم در برابر فتنه‌های دشمنان تاکید شد.

در این دیدار حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان نخ تسبیح امت اسلامی قلمداد میشود تصریح کرد: در کشور عزیز ما ایران برادران شیعه و سنی بدور از اختلاف در کنار هم زندگی می‌کنند و ان شاالله با ظهور آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) عزت واقعی امت اسلامی شکل می‌گیرد و به امید خداوند همه مسلمانان پشت سر حجت الله الاعظم در بیت المقدس نماز جماعت برپا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها