امام جمعه اهل سنت روستای ساری بخش گنبدگاووس در گفتگو با بسیج:

با ظهور حضرت مهدی (عج) کفار ریشه کن می‌شود/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلام است

ساری-امام جمعه اهل سنت روستای ساری بخش گنبدگاووس با تاکید براینکه عامل اختلافات امت اسلامی صهیونیسم و امریکا هستند، گفت:بزرگترین دشمن اسلام ،امریکا است.
کد خبر: ۹۳۸۴۲۳۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳

با ظهور حضرت مهدی (عج) کفار ریشه کن می‌شود/ آمریکا بزرگترین دشمن اسلام است

خبرگزاری بسیج، عبدالحمیدآخوند جاهد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،ضمن سلام و درود به روح پرفتوح امام خمینی(ره) و آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب،و همچنین تبریک هفته وحدت ،با اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: روستای ساری بخش به برکت پیروزی انقلاب دارای همه امکانات و خدمات شده است. 

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه روستای ساری بخش گنبدگاووس،با بیان اینکه در این روستا بیش از  40 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش زهی کشی، کانال کشی و ..شده است، افزود:همه سرمایه گذاری های انجام شده بلا عوض بوده و تغییر و تحولی که برای روستا اتفاق افتاده  به برکت انقلاب اسلامی است.

عبدالحمید آخوند جاهد با تاکید بر همدلی و اتحاد در منطقه ترکمن صحرا اضافه کرد: وحدتی که در استان گلستان است زبانزد خاص و عام است  چرا که این استان نگین اقوام  می باشد.

امام جمعه روستای ساری بخش گنبدگاووس در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب کوچکترین اختلافی بین اهل سنت و شیعه در گلستان نبوده است و این استان  امن ترین استان در کشور است.

عبدالحمید آخود جاهد با تاکید براینکه عامل  اختلافات امت اسلامی  صهیونیسم و امریکا هستند، گفت: خدای متعال در قران این را فرموده است و بزرگترین دشمن اسلام امریکا است .

امام جمعه روستای ساری بخش گنبدگاووس در پایان سخنان خود با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب، افزود: امروزه آمریکا در کشورهای همسایه در حال شیطنت است .

به گفته عبدالحمید آخوند جاهد ریشه کفر و کفار با ظهور حضرت مهدی (عج) و بازگشت حضرت عیسی(ع) کنده خواهد شد.

انتهای پیام./

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار