قرآن کتاب هدایت کننده انسان هاست

رئیس و کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: قرآن به عنوان کتاب هدایت انسان، نقش اساسی در جهت دهی و تحدید امیدهای آدمی دارد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۷۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی فرهنگی و قرآنی با ارائه طرح های جدید قرآن در روستا با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس و کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در دفتر دهیار و شورای اسلامی روستای مومن آباد در شهرستان سرخه برگزار شد

گفتنی است این برنامه با استقبال روبرو شد و اعضای حاضر در جلسه در خصوص اجرای آن اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در این جمع اظهار کرد: قرآن محور وحدت و دوستی است و باید در جامعه نسبت به این موهبت الهی توجهات بیشتری شود.

او افزود: یکی از فلسفه های وجوب نماز، فراموش نکردن قرآن است پس اهمیت تلاوت قرآن بسیار زیاد است از این رو در قرآن نیز آمده که هرچه می توانید از قرآن بخوانید.

رئیس و کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه قرآن به عنوان کتاب هدایت انسان، نقش اساسی در جهت دهی و تحدید امیدهای آدمی دارد؛ گفت: در قرآن و روایات، امیدواری و مطلوب اندیشی با اهمیت فراوان مورد توجه قرار گرفته و تبیین راهکارهای امیدبخش با استفاده از آموزه های دینی برای انسان معاصر که در کشاکش ناملایمات زندگی با مشکلات متعددی روبرو است، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

در ادامه طرح و برنامه های مختلف توسط اعضای جلسه مطرح و بنامه ریزی های لازم انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار