رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند خبر داد
نهاوند-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: جشنواره ملی فرهنگی و هنری اذان با عنوان «ندای آسمانی» با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۳۵۷
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر بحیرایی در دیدار با اساتید و هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان نهاوند اظهار داشت: نقش انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی در توسعه و سلامت هنرهای مربوطه بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: جشنواره ملی فرهنگی و هنری اذان با عنوان «ندای آسمانی» با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند عنوان کرد: جامعه به پرورش هنرمندان متعهد و متخصص نیاز دارد و اگر هنرمندان بتوانند برای امرار معاش خود به ارزش آفرینی و کارآفرینی هنری دست بزنند، آینده بسیار مطلوبی در انتظارشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دورانی هستیم که جهان متاثر از آثار ویرانگر ویروس منحوس کرونا بوده و این لطمات به هنرمندان شهرستان نهاوند نیز سرایت کرده و هنرمندان این حوزه نیز مانند خیلی از آحاد جامعه برای امرار معاش با تنگناهای اقتصادی روبه‎رو شده‌اند.

بحیرایی عنوان کرد: این اداره برای تحقق برنامه‌های انجمن هنرهای تجسمی و آموزشگاه‌های آزاد هنری تجسمی در حد بضاعت آمادگی همکاری خود را اعلام داشته و در خصوص برگزاری نمایشگاه های مجازی و تبلیغات لازم تلاش می‌کند.

وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی با استفاده از اساتید برجسته، فعال‌تر شدن انجمن هنرهای تجسمی و استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و اساتید شهرستان را در این انجمن باعث رشد و شکوفایی آن دانست.‌

انتهای پیام/

ارسال نظرات