خبرهای داغ:
نهاوند-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جایگاه هنرمندان و خبرنگاران بسیار والاست زیرا بخش عظیمی از توسعه توسط اصحاب فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۰۰۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

 

احمدرضا احسانی در آئین تقدیر از هنرمندان استان همدان که در سراب فارسبان نهاوند برگزار شد، با اشاره به جایگاه اصحاب هنر و رسانه در توسعه کشور اظهار داشت: جایگاه هنرمندان و خبرنگاران بسیار والاست زیرا بخش عظیمی از توسعه توسط اصحاب فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت ارشاد در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رفع مشکلات آنان افزود: امیدواریم در زمان بسیار نزدیک با حل مشکلات نشاط و امید در جامعه هنری ما تقویت شود که به طور قطع اثر آن را در فضای عمومی کشور هم شاهد خواهیم بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تقدیر از مدیر ارشاد نهاوند در برپایی این مراسم گفت: خوشبختانه هنرمندان و مجموعه اهالی فرهنگ و رسانه نهاوند از جمله فعالان این عرصه در استان هستند که جا دارد از مدیر و کارکنان این اداره در برپایی مراسم تشکر کنم.

وی اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه افتخار استان هستند چراکه با آثار خود زمینه نشاط و پویایی و آگاهی را که لازمه یک جامعه سالم و رسیدن به ‌توسعه است را فراهم می‌آورند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات