خبرهای داغ:

قرارگاه پیامبر اکرم (ص) با محوریت محله مسجدمحور در سرخه فعالیت می کند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: قرارگاه پیامبر اکرم (ص) در شهرستان سرخه با هدف ارتقاء جایگاه مساجد برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۲۴
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف برنامه ریزی در جهت برگزاری کارگاه آموزشی قرارگاه پیامبر اعظم (ص) جلسه فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در سپاه ناحیه برگزار شد.

در این جلسه در خصوص تشکیل منظم جلسات قرارگاه نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم (محله مسجد محور) و حضور کلیه اعضا شهرستانی، برگزاری همایش اعضای قرارگاه محله مسجد محور و توجیه ساختار، اهداف و وظایف اعضای قرارگاه صحبت شد.

مهدی ادهم در این جمع اظهار کرد: طرح قرارگاه محله‌ای مسجد محور با عنوان قرارگاه پیامبر اکرم (ص) در شهرستان سرخه با هدف ارتقاء جایگاه مساجد برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی فعالیت می کند.

او افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب این است که در مساجد در هر محله محور باشند؛ بر این اساس مسجد تراز انقلاب می‌تواند محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و این همان موضوعی است که قرارگاه پیامبر اکرم (ص) به دنبال تحقق آن است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: به همت این قرارگاه خدمت‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر، اجرای طرح همدلی و مواسات و کمک مؤمنانه در چندین نوبت، اجرای طرح شهید سلیمانی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا انجام گرفته و این اقدامات ادامه دارد.

گفتنی است در ادامه در خصوص برگزاری همایش ها و کارگاه ها با محوریت مسجد محوری و محله محوری گفتگو و برنامه ریزی هایی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها