خبرهای داغ:
پفرمانده سپاه شهرستان مهر، یشکسوتان را تاریخ پویا و زنده دانست که باید از این سرمایه‌های بی بدیل برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۳۹
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج پیشکسوتان سپاه شهرستان مهر با حضور فرمانده و مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مهر برگزار شد.
سرهنگ گله داریان، فرمانده سپاه شهرستان مهر در این مراسم اظهار داشت: بازنشسته از شاغل جدانیست، بلکه آیینه شاغل است. پیشکسوتان، تاریخ پویا و زنده هستند و باید از این سرمایه های بی بدیل برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.
فرمانده سپاه مهر گفت: بازنشستگان، اعضاء وابسته سپاه هستند و فرماندهان و شاغلین اعضاء پیوسته سپاه هستند؛ ما در اسلام بازنشسته نداریم. میدان بازنشستگی میدان بالندگی است،
وی با بیان اینکه تاریخ سازان تاریخ نگار نبوده اند الان تاریخ سازان بدون واسطه در اختیار ما هستند، افزود: ما بایستی همه وابستگان را بببنیم. جامعه هدف پیشکسوتان را شناسایی کنیم، برنامه های ما بایستی با کمک هم و با همراهی هم انجام دهیم.
وی در ادامه گفت: از مسائل اجتماعی غافل نشویم از ظرفیت پاسداران وابسته و از نفوذ کلام آنان استفاده کنیم، بیایید باهم بنای خیر بگذاریم تا باقیات صالحات شود.
فرمانده سپاه شهرستان در پایان ضمن تشکر از زحمات برادرحسن احمدی در طول این مدت، برادر هاشم ابراهیمی را به عنوان مسئول جدید بسیج پیشکسوتان شهرستان معرفی و ان شااله همه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها