فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه سرخه گفت: مسجد تراز انقلاب می‌تواند به عنوان محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و قرارگاه به دنبال تحقق این موضوع است.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۴۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه سرکشی و بازرسی از پایگاه ولیعصر (عج) روستای اروانه با حضور سرگرد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه سرخه، اعضای شورای ناحیه و حوزه موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

در این برنامه سرگرد مهدی ادهم اظهار کرد: طرح سرکشی و نظارت بر حوزه ها و پایگاه های بسیج آغاز و تاکنون چندین برنامه در این موضوع مطرح شده، برنامه هایی که می تواند باعث رفع مشکلات و توانمندی بیشتر بسیجیان شود.

او افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی همواره نجات‌بخش و راهگشا بوده و در سخت‌ترین شرایط برای مردم امیدآفرینی ایجاد کرده و موفقیت‌های زیادی داشته است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه سرخه با با اشاره به اينکه تاکید رهبر معظم انقلاب این است که مساجد در هر محله محور باشند عنوان کرد: بر این اساس مسجد تراز انقلاب می‌تواند به عنوان محور محله قرار گیرد و پاسخگوی نیازها و مشکلات مردم آن محل باشد و قرارگاه به دنبال تحقق این موضوع است.

ادهم بیان داشت: با توجه به اینکه جرقه انقلاب ما از مساجد زده شد و در ادامه مساجد شکل گرفت و قوام پیدا کرد، در حال حاضر هم باید به این سمت پیش رویم که تمام اقدامات در محله‌ها، رویکرد مسجد محور خود را داشته باشند.

او در خاتمه گفت: ما با راه‌اندازی قرارگاه محله مسجد محور، تمام اقدامات در محله‌ها را به سمت مسجد هدایت خواهیم کرد.

در ادامه احمد حافظی فرمانده پایگاه ولیعصر در خصوص روند انجام فعالیت ها و برنامه های اجرایی این پایگاه گزارشی را ارائه و در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه ها در راستای برنامه‌های ابلاغی و طرح‌های اعتلای بسیج پیشنهاداتی ارائه شد.

همچنین کارگروه های سپاه ناحیه روند فعالیت هریک از کارگروه های خود در این پایگاه مقاومت را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها