فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد، همدلی و همبستگی و به تأسی از دستورات پیامبر اکرم (ص) از تفرقه‌افکنی بیگانگان جلوگیری و وحدت و یکرنگی را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۴۶۷۴
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ قاسم سامانلو، فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت: حضرت محمد (ص) آخرین پیامبری بودند که از جانب خداوند مبعوث شدند تا هدایتگر انسان‌هایی باشند که در قرآن کریم از آن‌ها به عنوان اشرف مخلوقات نام برده شده است.

پیام هفته وحدت، جلوگیری از تفرقه‌افکنی بیگانگان است

وی مطرح کرد: پیامبر رحمت و خوبی‌ها از زمان کودکی تا روزی که به پیامبری مبعوث شدند، زندگانی پر از حوادث شگفت‌انگیزی داشتند که همه آن‌ها جنبه کرامت داشته و گواهی می‌دهند که حیات و سرگذشت رسول اسلام (ص) یک زندگی عادی نبوده است.

فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان البرز بیان کرد: تواضع رسول خدا (ص) با بندگان خدا از همه بیشتر بود و خود را خدمتگزار مردم می‌دانستند و در طول زندگی و عمر پر خیر و برکتشان، با وجود همه تهمت‌ها و ناسزاهایی که به ایشان می‌گفتند، تمام تلاش خود را در جهت دعوت مردم به دین اسلام و هدایت آن‌ها به کار گرفتند.

وی مطرح کرد: حضرت محمد (ص) شخصیتی بزرگ و با خلق و رفتار و کردار بی‌نظیر بودند که در صدر سلسله انبیا و اولیا قرار دارند. اختلافی که بین روایات اهل سنت و شیعیان درباره روز ولادت پیامبر اکرم (ص) وجود داشت، بهانه‌ای شد که حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، فاصله بین 12 تا 17 ربیع‌الاول را به‌عنوان هفته وحدت نام‌گذاری کنند.

سرهنگ سامانلو در پایان اظهار کرد: پیام هفته وحدت این است که با اتحاد، همدلی و همبستگی و به تأسی از دستورات پیامبر اکرم (ص) از تفرقه‌افکنی بیگانگان جلوگیری و وحدت و یکرنگی را حفظ کنیم و مانع از ضربه زدن جهان استکبار به اسلام و مبانی و ارزش‌های الهی شویم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها