خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر گفت: اهدای مدال طلای جهانی به شهید گمنام نشان‌دهنده انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است.
کد خبر: ۹۳۸۴۷۶۵
|
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار قاسم علی‌پور در دومین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان کازرون که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد اظهار داشت: اهدای مدال جهانی محمدرضا گرایی به شهید گمنام، نشان‌دهنده انتقال صحیح فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان کشور است.

وی ضمن گرامیداشت و تبریک هفته وحدت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و تقدیر از برپایی مراسم 135 شهید ورزشکار شهرستان کازورن افزود: تاریخ کشور ایران نشان می‌دهد که مردان دفاع مقدس به خوبی جنگیدند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور جدا شود که باید قدردان شهدا، ایثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامی باشیم.

سرهنگ علی‌پور ادامه داد: اگر در عاشورا زهیربن قین داشتیم، این جا زهیرها داریم و سلام برآنها که از نفس و قامت به خاک افتادند تا ما از نفس و قامت بر خاک نیفتیم، در نظام جمهوری اسلامی در هر مسئولیتی باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی به اهمیت دشمن‌شناسی در زمان حال اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌ها علیه ما برای تغییر و انحراف فکری در جامعه استفاده می‌کنند و خطر تحریف بغل گوش ماست و رسالت همه در مقابله با دشمن امروز سنگین است.

خطر تحریف نظام، انقلاب و دفاع مقدس بغل گوش ماست/ اهدای مدال طلای جهانی به شهید گمنام نشان‌دهنده انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر گفت: دشمنان انقلاب امروز پاشنه آشیل را در موضوع اقتصادی دیده و با هفت جنگ ترکیبی دیپلماتیک، جنگ نرم، جنگ اطلاعاتی، جنگ سیاسی، جنگ سایبری، جنگ نامنظم و جنگ اقتصادی وارد میدان شده‌اند پس باید حواسمان به فرمایشات مقام معظم رهبری در برابر خطرها باشد.

وی به نقش رزمندگان شهرستان کازرون در دفاع مقدس اشاره و خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس، در سخت‌ترین و حساس‌ترین نقاط نبرد، رزمندگان شهرستان کازرون حضور فعال داشتند و امروز جا دارد به کمک خیرین و صنعتگران کازرونی، جایگاه شهرستان کازرون در سایر رشته‌های قهرمانی همانند هندبال تقویت شود.

به گزارش بسیج، در پایان این یادواره از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار و جانبازان 70 درصد کازرونی در رشته‌های قهرمانی کشوری و جهانی با اهدا لوح سپاس و هدیه با حضور مسئولین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها