خبرهای داغ:
همدان-وزیر کشور با تأکید بر اهمیت احیای اعتماد مردم گفت: اگر اعتماد مردم کاستی یابد باید آن را بازسازی کنیم و با بودن در میدان و در میان مردم و با تقسیم همه غم‌ها و شادی‌های مردم، جنبش جدیدی باید اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۰۶
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر احمد وحیدی در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: استان همدان یک نقطه کلیدی در غرب کشور و مهد عارفان و علمای بزرگ بوده است و به همین دلیل دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است.

وی با بیان اینکه این استان مهد تمدن و تمدن‌ساز است، افزود: همدان با سابقه ۷ هزار ساله خود نشان می‌دهد که خاک آن خاک زرسازی است و شهدای گرانقدری همچون شهید چیت‌سازیان و شهیدان حاجی‌بابایی دارد و مهد علم و عرفان است و خدمت در این استان و به مردم آن گوارا و شیرین است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه مسیر ما مسیر بزرگی است و به بزرگی این مسیر باید کار کنیم، گفت: امروز در دنیا حرف، حرف اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است و این غلبه کم کم خود را نمایش می‌دهد و ما باید در مسیر ظهور و پیروزی دین بر باطل در خدمت مقدم باشیم.

*در خط مقدم بودن زحمت دارد

وی با بیان اینکه در خط مقدم بودن زحمت، تحریم، فشار، مشکلات و کاستی‌ها دارد، ادامه داد: در این خط مقدم بودن بی‌خوابی، زحمت، تلاش، توهین، کشته شدن جسمی و اعتباری و آبرویی دارد و پیروزی هم دارد، اما آنچه مسلم است برای ما پیروزی مهم است.

وحیدی با اشاره به اینکه ما در دوره جدید صفحه جدیدی را آغاز می‌کنیم و نباید هیچ اتکایی به غیر و اجانب داشته باشیم، عنوان کرد: نمی‌توانیم هم به خدا متکی باشیم هم به اجانب؛ در این صفحه جدید بینش ما باید کاملا توحیدی باشد.

وی با بیان اینکه اگر به غرب متکی می‌شدیم حتما شکست می‌خوردیم، ابراز داشت: در این راه اتکا به خدا و توانمندی‌های خود ما مهم است.

وزیر کشور با تأکید بر اهمیت احیای اعتماد مردم گفت: اگر اعتماد مردم کاستی یابد باید آن را بازسازی کنیم و کدورت‌ها را برطرف کنیم و با بودن در میدان و در میان مردم و با تقسیم همه غم‌ها و شادی‌های مردم، جنبش جدیدی باید اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: بینش ما باید کاملا بینش توحیدی باشد و با تمام وجود این را حس کرده و با آن خوش باشیم؛ این دولت که عَلَمش را از اسلام، امام (ره) و مقام معظم رهبری گرفته است، اگر ما دل دادیم آن وقت آن عزت و سربلندی نصیب ما می‌شود.

*طی ۱۰ الی ۱۵ سال جزء کشور‌های برتر دنیا خواهیم شد

وحیدی با بیان اینکه طی ۱۰ الی ۱۵ سال جزء کشور‌های برتر دنیا خواهیم شد، گفت: مهم این است که این جنبش اتفاق بیفتد و همه باهم باشند که بسیاری از مسائل سالم پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هم کار به همین گونه بود، ابراز داشت: استاندار ما باید میدان‌دار این صحنه باشد و همه باید روحیه پرنشاط داشته باشند و تلاش کنیم چراکه تنبلی معنا ندارد.

وزیر کشور بیان کرد: استان همدان می‌خواهد نمونه و سربلند باشد و باید همه تلاش کنند و استاندار به عنوان نماینده عالی بستر ویژه‌ای ایجاد کند چراکه جوانان ما باید این حرکت پرشتاب را ادامه دهند و با نشاط خود حرکت کنند و به جلو بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات