خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت امروز وظیفه سنگینی برعهده دارد و همه ما وظیفه داریم با تمام قدرت دولت را کمک کنیم و کوچک‌ترین حاشیه ظلم به دولت و مردم است.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۰۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا حاجی‌بابایی در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، اظهار داشت: همه استانداران منشأ خدمات در استان بودند.

وی با بیان اینکه در این استان کارهای بزرگی در حال انجام است، افزود: دولت امروز وظیفه سنگینی برعهده دارد و همه ما وظیفه داریم با تمام قدرت دولت را کمک کنیم و کوچک‌ترین حاشیه ظلم به دولت و مردم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: همه بزرگان استان همدان در کمک به استاندار جدید اجماع دارند و حاشیه‌ای وجود ندارد و باید کارها را دنبال کنیم و مردم به این کار نیاز دارند.

وی ابراز داشت: حدود 80 پروژه ملی در استان همدان در حال اجرا است و استاندار جدید که اراده دولت در استان است منشأ خدمات به دنبال حرکت‌های سنگینی است که در استان شکل گرفته است.

حاجی‌بابایی عنوان کرد: ما تکلیف داریم هر آنچه داریم فدای نظام کنیم و انحراف از مسیر ظلم به نظام و ظلم به خون شهیدان است و ملاک ما بعد از نظام و ارزش‌های آن کارآمدی است که می‌تواند مشکلات مردم را روزبه‌روز حل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات