فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد:

نباید اجازه دهیم حقانیت جنگ و انقلاب تحریف شود/آمریکا توان جنگیدن با ایران راندارد

سردار فتوحی:نباید اجازه دهیم که حقانیت جنگ و انقلاب تحریف شود.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۱۳
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد در اجتماع مردم بنستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و با بیان اینکه شهدا با لقمه حلال پدرو شیر پاک مادر و حضور در مجالس ابا عبدالله (ع) اهل بصیرت شدند گفت: نباید اجازه دهیم که حقانیت جنگ و انقلاب تحریف شود.
سرداراکبر فتوحی در چهارمین یادواره شهدای دهستان بنستان بهاباد در سخنانی، با اشاره به این‌که هشت سال دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرد که کسی توان جنگیدن با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند که با استفاده از رسانه‌ها، مجلات، فضای مجازی، تشکیل جبهه‌های مخالف و ایجاد آشوب، در باور جوانان ایرانی خلل ایجاد کنند؛ بنابراین لازم است که دانشمندان، دانشجویان، نخبگان و اهل علم همانند رزمندگان دفاع مقدس، برتری کشور در زمینه ارتباطات را نیز فراهم کنند تا بتوانیم همواره در برابر دشمنان کشور استوار بمانیم.
وی تصریح کرد: دردنیا تنها کشوری هستیم که امنیت داریم و روی پای خود ایستادیم و اگر دنیا به خاطر انقلاب ما بیدار شده است و گمشده خود را در اسلام ناب محمدی جستجو می‌کند، به برکت خون شهدا و اطاعتی است که از ولایت فقیه زمان داریم.
وی با بیان اینکه در طول انقلاب و دفاع مقدس یک شهید را پیدا نمی‌کنید که تعلق مادی به دنیا داشته باشد گفت: برای همین است که باید عکس شهدا، را در منازل و معابر داشته باشیم تا راه را گم نکنیم.
فرمانده سابق سپاه الغدیر بیان کرد: دوران دفاع مقدس جنگ صدام بر علیه ایران نبود بلکه جنگ دنیا علیه ایران بود و ۳۶ کشور صدام را در این جنگ همراهی می‌کردند و ما تنها و مظلوم بودیم. بعضی کشور‌های سلاح و مهمات می‌دادند و آن‌هایی هم که دم از حقوق بشر می‌زندند، به صدام سلاح شیمایی می‌دادند و عرب‌های حاشیه خلیج فارس، دلار‌های نفتی به او می‌دادند. ما در دوران دفاع مقدس از ۹ کشور اسیر گرفتیم، اما برادران و خواهران ما در دفاع از کشور و دین و حریم امامت و ولایت هیچ کوتاهی نکردند و با نگاه نافذ خود، دشمن را به زانو درآوردند و ارزشش کارشان هم به نوع نگاه و تفکرشان بود.
این یادگاردفاع مقدس با بیان اینکه امروز بسیج جهان اسلام پیرو فرمایشات امام (ره) در کشور‌های اسلامی شکل گرفته و آن‌ها در مقابل تمام راهبرد‌های آمریکا و اسرائیل و مزدورانشان ایستاده‌اند افزود: اکنون که دشمنان اسلام احساس کرده‌اند رو به افول هستند، در مقابل ایران ایستادند و می‌خواهند بین مردم و مسئولین فاصله و تفرقه ایجاد کنند. امروز هم باید ما در کنار هم به پیروی از امام و شهدا مسیر وحدتی که امام (رحمة‌الله‌علیه) بنیان گذاشت، قدم برداریم.
وی با بیان اینکه ماهرچه داریم ازبرکت خون شهداست اظهارداشت: شهدا‌ی ما پیوند زدند با شهدای کربلا، زیرا درکربلا درروز عاشورا آقا امام حسین (ع) بهانه‌ها را خنثی کردند، چون سخت‌ترین وضعیت درصحرای کربلا پیش آمد چرابهانه هاراخنثی کردند.
سردارفتوحی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) در مسیر احیاء امر به معروف و نهی از منکر و حفظ اسلام حرکت کرد و به شهادت رسید و امروز مردم با بصیرت ایران اسلامی، پشت سر رهبر معظم انقلاب و با تاسی از حضرت امام حسین (ع) تمام توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی می‌کنند.
فرمانده اسبق سپاه استان یزد بابیان اینکه نمیتوانید به ایران نگاه چپ کنید یا به ایران حمله کنی گفت:‌ای دشمنان بدانید نمی‌توانید به ایران نگاه چپ بکنید، زیرا ایرانیان با تمام توان خود رادردنیاتوسط نیرو‌های شبه نظامی که دراختیار دارد آمرکا ودشمنانش را به آتش میکشد.
چهارمین یادواره ۱۶ شهید روستای بنستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار، خانواده‌های معظمشهدا، رئیس شورای شهر بهاباد، سردارفتوحی وفرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در حسینیه، ولی عصر روستای بنستان بهاباد برگزارشد.
اجرای مداحی و دکلمه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظرات