خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مهندسی شهید احمد متوسلیان گفت: ۴۰۰ خانه در مناطق زلزله زده اندیکا باید بازسازی و ایمن سازی شوند.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۲۱
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

سردار سعید قاسمی حضور در مناطق آسیب دیده، امدادرسانی به اهالی مناطق زلزله زده اندیکا و بازسازی این مناطق از رویکرد‌های این قرارگاه جهادی عنوان کرد و افزود: پس از وقوع زلزله ۵/۵ ریشتری ضمن بازدید میدانی، اقدام به بررسی‌های اولیه میزان خسارت‌ها کردیم.

وی مهمترین برنامه عملیاتی این قرارگاه جهادی را ساخت و بازسازی مدارس و خانه بهداشت عنوان کرد و بیان داشت: در بررسی‌های میدانی از ۳ روستای بخش مرکزی اندیکا شامل؛ روستا‌های آرام یک، آرام ۲ و آب زر قصد داریم مدارس ۲ روستای آرام ۲ و آب زر را بهسازی و تعمیر کنیم.

سردار قاسمی به لزوم تامین و اصلاح شبکه برق در روستای آرام یک تاکید و تصریح کرد: حضور طلاب جهادی در منطقه جهت بازسازی مناطق زلزله زده و اقدامات فرهنگی، توزیع کیسه‌های آرد و همچنین بخاری نفتی، پتو، کیف، کفش، نان سبوس دار و سایر مواد غذایی در مناطق زلزله زده و محروم از دیگر اقدامات این گروه جهادی طی روز‌های اخیر به شمار می‌روند.

فرمانده قرارگاه مهندسی شهید احمد متوسلیان اظهار داشت: امیدواریم با تسریع در برنامه‌های عملیاتی و مشارکت همه گروه‌های جهادی و نهاد‌های ذیربط شاهد احداث، استحکام سازی و یا بازسازی کامل منازل روستا‌های محروم و زلزله زده اندیکا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها