خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار:

مسلمانان باید با اتحاد و بصیرت توطئه دشمنان اسلام و منطقه را خنثی کنند

بهار-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: مسلمانان باید با اتحاد و بصیرت و شناخت دشمنان توطئه خبیثانه دشمنان اسلام و منطقه را خنثی کنند تا شعار وحدت اسلامی را در همه جوامع اسلامی پیاده کنند.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۲۸
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

حجت الاسلام حبیب الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک ولادت سراسر نور پیامبر عظیم الشان اسلام و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: تولد پیامبر اکرم(ص) موهبت عظیم الهی برای تمام بشریت بود که تمام مقدمات و وسایل رشد و تعالی سعادت بشر را به کره خاکی هدیه کرد.

وی افزود: هفته وحدت بزرگ‌ترین موهبت به همه مسلمانان است، بنابراین مسلمانان باید قدر اثرات و برکات وحدت را بدانند و تمام همیت خود را برای وحدت بین مسلمین به کار گیرند تا برکات و خیرات آن در جامعه آشکار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: قرآن که نشأت گرفته از وحی الهی است، پیامبر اکرم(ص) را به اوصاف بسیار بزرگی متصف کرده است، به طوری که در روایتی آمده "کان خلقه القران" اخلاق پیامبر اکرم(ص) تجسم قرآن است، و یا در روایتی دیگر آمده که پیامبر(ص) را دارای خلق عظیم، طبع بزرگ می‌خواند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خداوند پیامبر(ص) را معلم بشریت معرفی کرده است، باید ایشان را اسوه و الگوی خود قرار دهیم.

حمزه در مورد بعضی از مسلمانان که بحث تفرقه را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: پیامبری که برای هدایت و غم و اندوه مسلمانان اندوهگین می‌شد و روح از بدنش خارج می‌شد تا کارش درست شود، هرگز طرفدار تفرقه و اختلاف نبود.

وی با بیان اینکه مسلمان بصیر منشأ اختلاف را آمریکا، شیطان بزرگ و ایادی آن می‌داند که از اختلاف مسلمانان سود می‌برند، ادامه داد: امروز یک عده جاهل به اسم مسلمانی، مسلمانان و نمازگزاران را به خاک و خون می‌کشانند و جنایت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به  شکست مفتضحانه و اخراج شرم‌آور آمریکا از افغانستان، گفت: این امر باعث شد تا راهبردهای آمریکا در افغانستان از قبیل ایجاد درگیری داخلی در افغانستان و راه‌اندازی جنگ‌های مذهبی با تاکید بر جنگ سنی و شیعه، درگیرسازی کشورهای همسایه افغانستان به ویژه ایران و روسیه ناکام بماند.

وی تصریح کرد: به طور قطع ایجاد ناامنی‌ها، عملیات‌های انتحاری و به شهادت رساندن مسلمانان مظلوم و نمازگزار فقط و فقط از شیطان بزرگ و ایادی او می‌تواند سر بزند.

حمزه افزود: مسلمانان باید با اتحاد و بصیرت و شناخت دشمنان توطئه خبیثانه دشمنان اسلام و منطقه را خنثی کنند و این همان درسی است که می‌توانیم از پیامبر اکرم(ص) بیاموزیم؛ تا بتوانیم شعار وحدت اسلامی را در بین همه جوامع اسلامی پیاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات