آخرین فرستاده؛ پیام آور صلح و مودت

نوری بدرخشید و آسمان و زمین را در هفدهم ربیع الاول تابان کرد، خانه آمنه از شور و هلهله میلاد پسری روشن شد، نوزادی دیده به جهان گشود که به یمن قدوم مبارکش، برکت و خوش یمنی را برای حجاز به ارمغان آورد.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۸۲
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،طلوع خورشیدی تابان در سرزمینی تفیده حجاز، بارش باران رحمتی در کویر عصبیت و جهالت و درخشانی ستاره ای در ظلمات بت پرستی و چپاول، نور امیدی در دل مظلومان تاباند.

هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد مبارک پیامبر اعظم، آخرین فرستاده الهی نور رحمتی از سوی خداوند بر زمینیان تابید تا مجالی باشد برای بشر که دوباره صراط مستقیم را بیابد و خود را از زنگار جاهلیت، عصبیت و خرافات برهاند.

خانه کوچک عبدالله منور به قدوم مبارک نوزادی شد که جهان تا قیامت در انور منورش درخشید و آمنه از میلاد فرخنده پسری شادمان شکر گذار بود.

بوی یاس و نرگس و عطر گل محمدی فضای مدینه را معطر کرده بود انگار باد در گوش زمین و زمان و جن و انس می خواست این خبر خوش را فریاد بکشد.

حضرت محمد(ص) ، رحمت للعالمین، پیامبر اعظم، سرور زمینیان و خاتم المرسلین، نور مطلق بود از جانب خداوند که به تاریکی زمین پایان بخشید.

وجود نازنینیش بر همه جهالت ها و عصبیت های سرزمین حجاز و بشریت پایان داد و بت پرستی را زدود و بوسه اش بر دست دردانه دخترش تاج انسانیت را بر سر زنان نشانید و دیگر داشتن دختر پس از آن دوران ننگ نبود و این محمد(ص)بود که نژاد پرستی و قوم گرایی و عشیره گرایی را پایان داد.

خورشیدی در مدینه طلوع کرد که نور درخشان رحمتش جهان را فرا گرفت و چشمه فیض و برکت وجودش، جوشیدن گرفت و کویر تفتیده جانها را سیراب از معرفت ناب الهی کرد و حقیقت واقعی دین و اسلام را بنیان نهاد.

شب طولانی سیاه خرافه پرستی و بت پرستی و جهالت با آمدن پیامبر اعظم رفت و صبح امید برای بشریت ظهور کرد.

عطر یاس و گلاب ناب محمدی همگان را مست کرد، شعور، معرفت، درستی، صداقت و پاکی معنا یافت و خونی تازه در کالبد نیمه جان رسالت الهی جوشیدن گرفت و این بار پیامبری چشم به جهان گشوده بود که فخر ‌عالمیان بود و سرور کائنات.

پیامبر اعظم از افق مکه سربرآورد تا بر شام تیره جاهلیت اعراب و بشریت پایان دهد و مودت و دوستی و صلح را برای همه اهل زمین و خداپرستان و حقیقت جویان به ارمغان آورد.

به راستی که پیامبر اعظم از همه بدیها مبراست و هیچ قدرتی یارای خاموش نمودن راه روشن و نام گرانمایه اش نخواهد داشت، زیرا که محمد(ص) رحمت الهی برای جهان است.

هرچند دشمنان بارها و بارها سعی داشته اند در قالب اسما متبرک و اعظمش فتنه ای در جهان اسلام برپا کنند اما عظمت وجودی و کرامت الهی اش هر بار طومار ننگین این فتنه ها را در هم پیچید و این معجزه ای برای عظمت وجود نازنین پیامبر اعظم (ص) و حقیقت آیین آسمانی اش است.

الهی به یمن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) دل های همه شادمان و جهان با ظهور موعودش پر از عدل و داد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار