خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

هفته وحدت یکی از برکات انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: هفته وحدت یکی از برکات مهم و غیرقابل انکار انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۸۴۹۰۰
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام جباری روز شنبه در ویژه برنامه ای که به مناسبت هفته وحدت و با حضور جمع گسترده ای از نیروهای نظامی شیعه و سنی در مسجد فاطمیه بوکان برگزار شد، اظهار داشت: هفته وحدت یکی از برکات انقلاب اسلامی شناخته می شود که در طول سال های اخیر برکات زیادی برای کشور و حتی جهان اسلام داشته است.

وی ادامه داد: هفته وحدت که با فرمان امام خمینی (ره) نامگذاری شد به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی شناخته می شود و نشان دهنده اهمیت اتحاد و همدلی در امت اسلامی می باشد، موضوعی که باعث موفقیت های زیادی در کشور شده است.

 وی افزود: امروز مجموعه های بسیج و سپاه باید به نماد وحدت در جامعه تبدیل شوند تا بدین وسیله علاوه بر رفع مشکلات، منجر به توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور شوند.

 این مسئول با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: بیانیه گام دوم سند رشد، پیشرفت و اعتلای کشور است، و در این زمینه بسیجیان باید تمام تلاش خود را برای تبیین این بیانیه مهم در سطح جامعه انجام دهند.

جباری یادآور شد: مقام معظم رهبری در این بیانیه بر لزوم استفاده از جوانان تاکید داشته و جوانان را سرمنشا بسیاری از تحولات دانسته اند که در این زمینه مسئولان باید نقش خود را به خوبی ایفا کرده و از جوانان در امورات مختلف به کارگیری کنند.

 وی با اشاره به اینکه امروز شاهد افول استکبار جهانی و افزایش قدرت انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: استکبار جهانی در تلاش برای ضربه زدن به پیکر تنومند انقلاب اسلامی است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی کند ولی همواره برنامه های آنها نقش برآب شده و با شکست رو به رو می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تاکید کرد: امیدواریم دولت جدید با استفاده از نیروهای جوان انقلابی مشکلات موجود در کشور را برطرف کرده و به سمت موفقیت و پیشرفت حرکت کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات