معاون فرهنگی هنری سپاه تهران بزرگ:

فضاسازی ویژه میلاد نبی‌اکرم (ص) در ۸۰۰ نقطه از سطح شهر تهران

روح الله نوبخت گفت: تبلیغات محیطی ویژه بزرگداشت ایام هفته وحدت و بزرگداشت ۱۷ ربیع الاول در ۸۰۰ نقطه شهر تهران اجرا شده است.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۱۷
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
فضاسازی ویژه میلاد نبی‌اکرم (ص) در ۸۰۰ نقطه از سطح شهر تهران
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، روح الله نوبخت معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت محمدرسول الله (ص)تهران در گفت و گو با خبرنگار بسیج پرس اظهار داشت: سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در ایام هفته وحدت و منتهی به 17 ربیع الاول که مصادف است با ولادت پیامبر مکرم اسلام و همچنین ششمین آفتاب تابناک آسمان ولایت و امامت امام صادق (ع) برنامه های متنوعی را برنامه ریزی کرده است که بخشی از آن در حال انجام است و بخشی تا فردا اجرا خواهد شد.

وی افزود: برنامه فضاسازی و تبلیغات محیطی ویژه بزرگداشت ایام هفته وحدت و بزرگداشت 17 ربیع الاول در 800 نقطه شهر تهران اجرا شده است؛ تابلو ها در میادین اصلی شهر تهران، اتوبان‌ها، معابر اصلی و محوری شهر تهران با فضایی در شان میلاد پیامبر عظیم شان اسلام (ص) متناسب سازی شده است.

نوبخت بیان کرد: برنامه دوم برپایی جشن‌های محلی است که توسط نوجوانان بسیجی در مساجد، کوچه‌ها و محافل مختلف محلی رقم خورده است که بنا داریم، که این جشن بزرگ 17 ربیع الاول مانند جشن بزرگ نیمه شعبان، جشن بومی، محلی، مردمی و گسترده در سراسر شهر تهران و به طبع آن در سراسر کشور باشد که شاهد چراغانی، تزئینات و فضاسازی در تمام کشور باشیم.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه از تمام افرادی که دلبسته پیامبر اعظم هستند تقاضا دارم به خیل عظیم مردم تهران بپیوندد تا برای سال‌های آینده شاهد بزرگداشت و جشن‌های باشکوه و عظیمی در ایام 17 ربیع الاول باشیم گفت: برنامه سوم، برپایی جشن‌های بزرگ میلاد پیامبر رحمت است، این جشن‌ها در 110 نقطه از شهر تهران روز شنبه و شب میلاد پیامبر (ص) توسط نواحی مقاومت بسیج برگزار خواهد شد، در این برنامه با برپایی گروه‌های سرود، خواننده‌های انقلابی و مذهبی، مولودی خوانی، جُنگ شادی، مسابقات مفرح و شاد و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی برنامه‌های ویژه‌ای اجرا خواهد شد.

وی افزود: در برنامه چهارم که روز یکشنبه مصادف با روز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد امام صادق (ع) رئیس مذهب تشیع، در آبشار تهران با حضور 3 هزار بسیجی خانم و آقا برگزار خواهد شد، شاهد یک جشن باشکوه و با عظمت هستیم. در ابتدای این مراسم حدود یک ساعت کوهپیمایی صورت می‌گیرد و سپس جشن باشکوهی با برنامه های شامل (مولودی خوانی، مسابقه، سرود و ... ) برگزار می‌شود که به 12 نفر از افراد برگزیده در مسابقات، سفر به مشهد مقدس همراه خانواده تعلق می گیرد. همچنین به 63 نفر نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

نوبخت بیان کرد: این برنامه‌ها با هدف بزرگداشت میلاد پیامبر اعظم (ص)، آشنایی و شناخت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با اخلاق و سیره نبوی و افزایش نشاط، شادی و امید در جامعه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا است.

وی با ابیان اینکه در اجرای این برنامه‌ها مشارکت نوجوانان و جوانان در برگزاری مراسم‌ها مثال زدنی است گفت: برگزاری این مراسم‌ها موجب ایجاد و گسترش وحدت و همدلی آحاد مردم اعم از شیعه و سنی است که قطعا این وحدت مشت محکمی بر دهان همه آنهایی که قصد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را دارند است؛ امیدواریم این جشن ها بستر سازی برای ظهور امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام//
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار