خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در برابر اسلام ناب به دنبال پیاده‌سازی و شکل‌دهی اسلام افراطی و اسلام رحمانی است.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۵۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
دشمن به دنبال پیاده‌سازی و شکل‌دهی اسلام افراطی و رحمانی در برابر اسلام ناب است

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در نشست بصیرتی با طلاب و خانواده‌های حاضر در اردوگاه فجر ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیان داشت: دشمن در برابر اسلام ناب به دنبال پیاده‌سازی و شکل‌دهی اسلام افراطی مانند داعش بود که دست پرورده دمکرات‌های آمریکایی است.

وی افزود: داعشی که جنایاتش در تمام دنیا مشهود بود، با همت و اقتدار جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران سلطه منطقه‌ای آن پایان یافت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: راهبرد دوم دشمن شکل دهی اسلام رحمانی است، اسلامی که نامش در کلمه قشنگ است اما عمق آن عمقی خلاف اسلام ناب محمدی دارد.

وی افزود: برخی با بیان اسلام رحمانی به دنبال اسلام بی‌تفاوت هستند، در حالی که خداوند هم رحمان و رحیم است و هم نسبت به کفار و دشمنان «اشداء علی الکفار» است.

فلاحی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت از خانواده با اشاره به طرحی با عنوان جوانی جمعیت که موارد بسیاری در مورد نهاد خانواده در آن لحاظ شده است، گفت: بحث بیمه زنان خانه‌دار و افزایش بیمه، مرخصی مردان و مشوق‌های فرزندآوری و غیره از جمله مباحث مطرح شده در این طرح هستند.

وی با بیان اینکه در مجلس ما به دنبال حل ریشه مسائل هستیم، عنوان کرد: طرح‌هایی مانند اقدام راهبردی تحریم‌ها، مالیات بر خانه‌های خالی، جهش تولید مسکن، اصلاح ساختار بودجه و طرح جوانی جمعیت از جمله اقدامات خوب مجلس در حوزه اقتصاد و معیشت و فرهنگ بوده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث تحقیق و تفحص استانداری همدان گفت: به زودی خبرهای خوبی در این مورد خواهید شنید.

وی در پاسخ به سوالی در مورد استخدام نیروهای مختلف مانند نهضت، حق التدریس، غیرانتفاعی و ... که از سال ٩١ تا ٩٩ تعیین تکلیف نشده‌اند، گفت: طرحی آماده شده که به زودی وضعیت این عزیزان ساماندهی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات