خبرهای داغ:

تضعیف وحدت ملی از اهداف دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) گفت: تضعیف وحدت ملی یکی از مهم ترین اهداف دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۰۷
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام احمد جلیلی امروز در همایش روحانیان و علمای شیعه و سنی که در حسینیه سپاه خوی برگزار شد، اظهار کرد: از دیدگاه قرآن عامل نجات بخش بشریت تمسک به ریسمان الهی است.

وی گفت: اتحاد و هوشیاری مردم در برابر تلاش و جنگ روانی دشمنان باید بیش از پیش تقویت شود، چرا که ایادی استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه به بهانه قومیّت، مذهب و گرایش‌های صنفی بیش از پیش تلاش می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تضعیف وحدت ملی کشور و به‌وجود آوردن مشکلات اقتصادی برای متوقف کردن پیشرفت ایران اسلامی، دو روش عمده دشمنان برای مقابله با ملّت ایران و نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

ماموستا سیدسعید حسینی امام جمعه قطور در این مراسم، هفته وحدت را نماد شکوه و عزت امت اسلام دانست و گفت: امروز در سایه وحدت شیعه و سنی دشمن در برابر ملت ایران زانو زده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی هم در این همایش، وحدت قومیت ها را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و بر ضرورت تداوم این وحدت تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات