فرمانده سپاه خوی گفت: فعالیت جهادی عامل موثری در پیشرفت کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۰۸
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، جلسه ای با حضور سردار علایی فرمانده سپاه خوی و سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی و رئسای دانشگاه های شهرستان خوی در اتاق جلسات این سپاه برگزار شد.

سردار علایی در این جلسه، گفت: عامل موفقیت در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش جهادی و شبانه روزی است و سردار سلیمانی نمونه بارز این تلاش جهادی است و به تبع آن باید تمامی رئسای دانشگاه ها و مسئولین همیشه جلودار باشند و از مشکلات غافل نشویم.

وی ادامه داد: باید در عمل ادعای مان را ثابت کنیم، در کنار مردم و دانشجویان باشیم، وحدت و تعامل و هماهنگی از شاخصه های اصلی حل مشکلات و باعث پیشرفت در جامعه است، کرسی های آزاداندیشی یکی از مهم ترین آنهاست و امروز سپاه همیشه با تمام توان در کنار دانشجویان و دانشگاه ها می‌باشد.

سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان به لزوم تقویت روحیه ولایتمداری اشاره و خاطرنشان کرد: باید سخنان همراه با عمل باشد و عمل به منویات مقام معظم رهبری در اولویت باشد و ایشان به دو مقوله عدالت و امنیت اشاره کردند و عدالت را در میان پاسداران یک ملکه نفسانی دانستند و نباید ضد ارزش ها تبدیل به ارزش شود و این نظام باید زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد..

این مسئول کار فرهنگی با چشمان باز و اولویت دار را در جمع رئسای دانشگاه ها خواستار شد و گفت: هم افزایی و همدلی و جلسه فصلی می تواند به حل مشکلات دانشجویان و دانشگاه ها کمک کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات