خبرهای داغ:
بهار-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه متنوع و شاد در پایگاه شهیده موسوی بهار به مناسبت هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۴۸
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت برنامه‌های متنوع و شاد در راستای ترویج و توسعه پیام وحدت در روستای آبرومند برگزار شد.

وی از برگزاری بیش از ۱۰ برنامه متنوع و شاد در هفته وحدت خبر داد و گفت: جلسه ختم قرآن برای سلامتی کادر درمان و شفای بیماران، ختم ۱۴ هزار شاخه گل صلوات برای تعجیل در امر فرج، قرائت دعای ندبه و دعای توسل و مراسم جشن روز میلاد پیامبر اکرم (ع) و امام صادق (ع) از جمله برنامه‌های اجرایی بود.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، حفظ قرآن، احکام در حلقه صالحین سطح کودکان پایگاه همراه با اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های هفته وحدت بود.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، برگزاری سخنرانی‌های بصیرتی و مذهبی و... نیز به مناسبت این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همت بسیجیان پایگاه شهیده موسوی و مهدی یاوران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات