خبرهای داغ:
مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) بهار خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد طی هفته وحدت در پایگاه حضرت زهرا(س) بهار

بهار-مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار از اجرای برنامه‌های متنوع و شاد به مناسبت هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۱۹۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

رقیه مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار  با بیان اینکه هفته وحدت یادآور تولد حضرت ختمی مرتبت پیامبر مهربانی‌ها است، اظهار داشت: نیاز است با گسترش پیام دوستی و محبت این هفته را به همگان بشارت دهیم و با الگوگیری از اولیا با مشارکت یکدیگر سعی در ایجاد فضای آرامش و دوستی کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است، سعی کردیم با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد این مناسبت را گرامی بداریم.

مسئول پایگاه حضرت زهرا(س) شهرستان بهار عنوان کرد: قرائت دعای ندبه، اقامه نماز استغاثه به امام زمان(عج) و برگزاری جلسه ختم قرآن از جمله برنامه‌های وحدت بخش در محله مسکن مهر بوده که با همت بسیجیان پایگاه حضرت زهرا(س) بستری فراهم شد تا عموم اهالی بتوانند در این مراسم شرکت و از فیض آن بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: به مناسبت روز ولادت پیامبر ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و ولادت امام صادق(ع) نیز مراسم جشنی در مسجد حضرت زهرا(س) با برنامه‌های شاد و متنوع، اجرای سرود، مولودی خوانی و پخش نذری برگزار شد.

مرادی ابراز داشت: همچنین به همین مناسبت مسابقات طناب‌کشی، طناب‌زنی، فوتبال دستی و وسطی در دو سطح کودکان و نوجوانان و بزرگسالان همراه با اهدای جوایز برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات