خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری بیش از ۱۵ مراسم جشن و سرور میلاد پیامبر(ص) در بهار

بهار-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۱۵ مراسم جشن و سرور میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) در پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۲۵۶
|
۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و جشن و سرور و شادمانی در پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.

وی از برگزاری بیش از ۱۵ مراسم جشن و سرور در شهرستان بهار خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در راستای تقویت و استحکام وحدت امت اسلامی و با داشتن الگوهای اسلامی برگزار شد تابا تقویت حس وحدت، دشمنان نتوانند از مسائل جزیی سواستفاده کرده و باعث تفرقه امت‌های اسلامی شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار اضافه کرد: سیره و سـلوک اولیا آموزنده و هدایتگر است بنابراین باید در همه حال از ایشان پیروی کنیم تا زنجیره وحدت امـت، گسسته نشود و امت اسلامی، امت سرشار از شایستگی و فضیلت شود تا از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با محکوم کردن انفجار ولایت قندوز افغانستان گفت: جهان استکبار و ایادی آن امروز علیه دیانت مواضع کینه‌توزانه‌ای را دنبال می‌کند تا بین امت واحد اسلامی جدایی و تفرقه‌افکنی کند.

کتابی‌اصل ابراز داشت: انفجار در مسجد قندوز افغانستان که تعداد زیادی نمازگزار در این رویداد کشته و زخمی شدند نشان از این دارد که گروه‌های تروریستی که بویی از انسانیت نبرده‌اند با شعار اسلام دست به کشتار بی‌رحمانه مردم می‌زنند.

وی عنوان کرد: بسیج جامعه زنان ضمن اعلام همدردی با مجروحان و بازماندگان داغدار شهدای این عملیات تروریستی و محکوم کردن این جنایت هولناک از مسئولان کشور افغانستان تقاضا دارد امنیت فراگیر همه شهروندان افغان را جدا از قومیت و مذهب تامین کند تا دیگر شاهد چنین فجایع دردآوری در این کشور مظلوم اسلامی نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات