خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

نیمکت‌های خونین مدرسه پیروز بهبهان سند مظلومیت ملت ایران در جنگ تحمیلی‌اند

سردار مرادحاجتی در پیامی به مناسبت چهارم آبان، سالروز شهادت ۷۴ دانش آموز و معلم بهبهانی در حمله موشکی ارتش بعث آورد: ایثار، جهاد و شهادت در مسیر حق، سنگر و خاکریز و خانه و مدرسه نمی‌شناسد و نیمکت‌های خونین مدرسه پیروز بهبهان مصداق واقعی مظلومیت ملت ایران در جنگ تحمیلی‌اند.
کد خبر: ۹۳۸۵۴۳۲
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵

 سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان به مناسبت چهارم آبان، سالروز شهادت ۷۴ دانش آموز و معلم بهبهانی در حمله موشکی ارتش بعث، پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

ایثار و شهادت در راه آرمان های وطن جزیی جدایی ناپذیر از فرهنگ غنی ایرانیان به ویژه معلمان سلحشور و دانش آموزان برومند است. ایثار، جهاد و شهادت در مسیر حق، سنگر و خاکریز و خانه و مدرسه نمی شناسد و نیمکت های خونین مدرسه پیروز بهبهان مصداق واقعی مظلومیت ملت ایران در جنگ تحمیلی اند.

امروز سالروز حادثه ای دلخراش برای مردم خوزستان و شهر متدین و عالم خیز بهبهان است که در آن ۷۴ دانش آموز و معلم مدرسه شهید «حمدالله پیروز» بهبهان مظلومانه و طی حمله موشکی بزدلانه ارتش بعث به فیض شهادت نائل می شوند و در کنار سایر شهدای دانش آموز و معلم و مدارسی که در جنگ تحمیلی مورد هجوم و حمله ناجوانمردانه قرار گرفتند، بار دیگر درس مردانگی و فرزانگی به جهانیان می دهند و به ظالمان تاریخ اثبات می کنند که در راه کسب علم و دانش، جان والای خود را نیز فدا می کنند.

قشر معلم و دانش آموز ما به شکل های مختلف، ستاره های درخشان دوران دفاع مقدس بودند. از «بهنام محمدی» و «حسین فهمیده» ها گرفته تا هزاران دانش آموز و معلمی که به جای درس ها و مشق های معمول، درس و مشق دلدادی و شهادت را آموختند و تدریس کردند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در کنار مردم شریف استان خوزستان، مردم ولایتمدار بهبهان و خانواده این شهدای عزیز و والامقام، یاد این فرشتگان آسمانی را گرامی می دارم و از خداوند متعال مسئلت دارم تا روح این شهدای بزرگوار را با اولیا و صلحا محشور کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها