عضو کمیسیون انرژی مجلس:

اختلال در سامانه هوشمند سوخت برطرف می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اختلال ایجاد شده در سامانه هوشمند سوخت به زودی برطرف می‌شود و مردم در این باره نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۹۳۸۵۵۰۴
|
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع اختلال در سامانه هوشمند سوخت و قطع توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت برطرف خواهد شد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: اختلال در ساماندهی سامانه هوشمند سوخت موضوعی طبیعی است که پیشتر نیز اختلالات مقطعی ایجاد و برطرف شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه سامانه هوشمند سوخت در قالب سامانه‌ای واحد و متمرکز تعریف شده است، به تبع آن ایجاد اختلال در این سامانه مشکلاتی را در نقاط مختلف کشور رقم می‌زند.

نخعی خاطرنشان کرد: بروز مشکلات نرم‌افزاری از این دست مقطعی بوده و به زودی اختلال به وجود آمده در توزیع و عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت برطرف خواهد شد.

وی با رد برخی شایعات مبنی بر افزایش بهای حامل‌های انرژی و سوخت در کشور، گفت: اینگونه نیست که یک دستگاه اجرایی به تنهایی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی تصمیم‌گیری و در این باره اقدام کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: تصمیم‌گیری درباره موضوعاتی از این دست نیازمند هماهنگی بین دستگاهی و اعمال نظر دولت و مجلس است و موضوعی در این باره مطرح نبوده و در دستور کار قرار ندارد.

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
آخرین اخبار