خبرهای داغ:
همدان- استاندار همدان با بیان اینکه ما به مدیران انقلابی نیاز داریم که به دنبال تحرک، پویایی و کار و پتانسیل و ظرفیت کاری خود باشند، گفت: ملاک ارزیابی ما در انتخاب مدیران کار و تحرک و پویایی آنان است.
کد خبر: ۹۳۸۵۷۴۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری استان همدان، ضمن تسلیت سالگرد آیت الله فاضلیان، اظهار داشت: ما باید به صورت برنامه محور پیش برویم و سند توسعه و تحول استان را برای چهار سال تدوین کردیم.

وی با بیان اینکه این سند باید نقشه راه ما باشد و برای ادامه کار در دولت سیزدهم سرلوحه، کار ما باشد، افزود: کسب و جلب اعتماد مردم سرلوحه کار دولت سیزدهم است.

استاندار همدان گفت: مهم‌ترین کار‌ها مباحث اقتصادی، اشتغال و تولید است که هر سال رهبر معظم انقلاب مبحث تولید را در شعار سال مدنظر قرار دادند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه تولید از سرفصل‌های مهم تولید است، ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه تخصصی خود یک وظیفه مهم دارند و آن وظیفه مهم این است که سرمایه‌گذار را پذیرا باشند و تکریم کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و امکانات در خدمت تولید و اشتغال باشند، بیان کرد: ما باید به یک سمت و جهت و با یک مدیریت مشخص حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در وضعیت کم آبی و در تنش آبی به سر می‌بریم، گفت: مجموعه جهاد کشاورزی باید با چالاکی تغییر نوع کشت و الگوی کشت را به سمت شیوه نوین آبیاری و کشت‌های گلخانه‌ای تغییر دهد و این مورد در حال انجام است، اما سرعت عمل ندارد که باید این سرعت افزایش یابد.

استاندار همدان تصریح کرد: ما باید به عدد‌های سه رقمی فکر کنیم و به آن سمت حرکت کنیم، چرا که میزان تولید و اشتغال را به سرعت افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که مدنظر است پویایی و تحرک مدیران در استان است، گفت: بودجه ما عملیاتی است و ۸۵ درصد بودجه در اختیار وزرا بوده و این تحرک و پویایی مدیران است که اعتبارات را جذب کنند و به استان انتقال دهند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ما به مدیران انقلابی نیاز داریم که به دنبال تحرک، پویایی و کار و پتانسیل و ظرفیت کاری خود باشند، ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به دنبال تمسک و دستاویز قرار دادن دیگران برای حفظ سمت و جایگاه خود نباشند، ملاک ارزیابی ما کار و تحرک و پویایی مدیران است.

*ضرورت توجه ویژه به مباحث فرهنگی در جامعه

وی گفت: باید به مباحث فرهنگی در جامعه توجه ویژه کنیم چراکه امروز رفتار‌هایی که در جامعه وجود دارد نتیجه بی‌توجهی به فرهنگ است.

استاندار همدان ادامه داد: نمایندگان و ائمه جماعات باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند و در بسط و توسعه اخلاق اجتماعی و فرهنگی تلاش کنند و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها بتوانیم توسعه فرهنگی در استان داشته باشیم.

وی بیان کرد: مدیران باید کار جهادی خود را به اثبات برسانند، ما باید با بدنه جامعه در ارتباط باشیم و با حضور در محافل و نماز جمعه ارتباط خود را با مردم حفظ کنیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه مدیر انقلابی ما باید شبانه روز پای کار و پاسخگو باشد، تصریح کرد: اتحاد و انسجام بین ارکان استان برقرار است؛ چند وزیر از استان همدان در کابینه داریم که می‌توانیم برای تقویت هرچه بیشتر استان از آن‌ها استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه با اقدامات دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون اقدامات خوبی انجام گرفت، تصریح کرد: در استان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن انجام شده است و در طرح شهید سلیمانی توانستیم این ویروس منحوس را مهار کنیم تا بتوانیم به مسیر اصلی زندگی برگردیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ما در کشور از لحاظ جمعیتی رتبه سیزدهم را دارا هستیم، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند تا این سرشماری به نحو مطلوب انجام شود و آمار واقعی و درستی را ارائه دهیم تا بتوانیم بودجه درستی را واگذار کنیم.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته حمله سایبری انجام شد و تا سطح نازل‌ها پیش رفته بود، گفت: ۹۶ جایگاه در استان داریم که ۷۸ جایگاه سوخت استان به صورت آفلاین به عرضه سوخت می‌پردازند که خللی وارد نشد.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: در حال حاضر ۹۵ درصد جایگاه‌ها فعال هستند، ۶۹ جایگاه به صورت آزاد و ۲۲ جایگاه به صورت یارانه‌ای و آنلاین سوخت‌رسانی می‌کنند و تا فردا صبح جایگاه‌ها به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات