خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند:

پوشش مدیر انقلابی باید در شأن انقلاب اسلامی باشد

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: مدیران باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و پوشش مدیر انقلابی باید در شأن انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه کارگروه بانوان شهرستان اظهار کرد: جهاد تبیین و امیدآفرینی دو موضوع مهمی هستند که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود تأکید بسیاری بر آنها دارند.

وی با اشاره به اینکه مدیر اگر جهادی نباشد پروژه‌ها نیمه کاره رها می‌شوند، گفت: کار باید جهادی، مدیریتی و عملیاتی باشد و اگر مدیر جهادی نباشد پروژه‌ها نیمه کاره رها می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند افزود: امروز به برکت جمهوری اسلامی تمام کشورها تقاضای همکاری با ایران را دارند و ایران در منطقه برتر از کشورهای دیگر است.

وی بیان کرد: با وجود تلاش شبانه روزی دشمنان چند وقتی است که اتفاقات ناخوشایندی در ایران در حوزه عفاف و حجاب رخ نداده است.

کیانی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب باید فرهنگ‌سازی شود، افزود : دشمن شبانه روزی در حوزه فرهنگ به صورت ریشه‌ای کار می‌کند اما متأسفانه ما در ایران در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: باید همه پای کار باشیم تا این  مشکل را ریشه کن کنیم و برای این کار نیاز به یک عزم و اراده جدی داریم تا بتوانیم عفاف و حجاب را فرهنگ سازی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند اظهار کرد: مدیران باید در تراز انقلاب اسلامی باشند و پوشش مدیر انقلابی باید در شأن انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود : گاهی کم کاری‌هایی انجام می‌دهیم که باعث می‌شود این حوزه مغفول بماند و رسالتمان را به خوبی انجام ندهیم و رسانه‌های معاند هم از این مسئله سوء استفاده کنند.

کیانی گفت: دانشگاه و آموزش و پرورش از اماکن فرهنگی هستند که می‌توانند نوجوانان و جوانان را به سمت و سوی عفاف و حجاب سوق دهند.

وی با بیان اینکه کمیته رصد و ارزیابی تشکیل می‌شود و مدیران و کارمندان ادارات را رصد و ارزیابی خواهد کرد ، گفت: همايش سراسری عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند برگزار شده و از بانوان محجبه و برتر در حوزه عفاف و حجاب تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات