خبرهای داغ:
مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد
همدان-مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری دوره تخصصی مصاحبه و تدوین تاریخ و خاطره شفاهی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۴۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش تخصصی، اظهار داشت: کارگاه آموزش تخصصی به منظور دانش‌افزایی نویسندگان، پژوهشگران و مصاحبه‌گران در حوزه ادبیات پایداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرس این دوره دکتر امیرمحمد عباس‌نژاد است، افزود: این دوره آموزشی ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه با حضور تعداد محدود برگزار می‌شود.

مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: به منظور سرعت بخشیدن به ثبت و ضبط خاطرات ایثارگران و برنامه‌های اجرایی کنگره ۸ هزار شهید استان همدان که در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، یکی از زیرساخت‌ها جمع‌آوری اصولی خاطرات رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا و خاطرات شهدا است، همچنین تدوین تاریخ و خاطره شفاهی از جمله این آموزش‌ها است که در نهایت بتوانیم مستنداتی را تهیه کنیم.

وی گفت: این دوره به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور در همدان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، دانشگاه فرهنگیان و شرکت مخابرات همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات