خبرهای داغ:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه‌گذار و تسهیل سرمایه‌گذاری در استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب بوده و صنعت آب و برق از زیرساخت‌های حیاتی و مهم است.
کد خبر: ۹۳۸۵۸۷۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در بازدید از پست ٢٣٠ کیلو ولت همدان اظهار داشت: افزایش ظرفیت برق در استان امری ضروی و لازم است.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذار و تسهیل سرمایه‌گذاری در استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مناسب بوده و صنعت آب و برق از زیرساخت‌های حیاتی و مهم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اضافه شدن پست همدان ٦ به ظرفیت استان خبر داد و گفت: مشکل زمین و مجوزهای لازم حل شده است.

وی با بیان اینکه پست شهید همدانی نیاز به اخذ مجوز زمین و سرمایه‌گذاری قریب به ٣٠٠ میلیارد تومانی برای تجهیزات اولیه دارد، یادآور شد: ٦٠٠ میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژه نیاز است.

فلاحی با تاکید بر اهمیت حوزه برق تاکید کرد: مدیران مربوطه در اسرع وقت باید مشکلات مربوط به پست همدانی را حل کنند تا زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری هر چه سریع‌تر تسهیل شود.

وی در پایان با اشاره به مشکل آب منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد و شهرک ویان بیان داشت: انتقال پساب نیروگاه مفتح به این مناطق نیاز به سرمایه‌گذار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات