فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب خبر داد:

برگزاری کارگاه توانمند سازی مسئولین هیئت‌های اندیشه ورز/تجلیل از فرماندهان پایگاههای بسیج طلاب

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب فاطمه الزهرا (س) از برگزاری کارگاه توانمند سازی مسولین هیئت‌های اندیشه ورز و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۵۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، قانعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها از برگزاری کارگاه توانمند سازی مسولین هیئت‌های اندیشه ورز و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب مدارس علمیه خواهران استان خبر داد.
در این کارگاه حجه الاسلام و المسلمین قره چاهی مسول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر به تشریح برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۰ پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج طلاب به برنامه‌های این هیئت در ۶ماه دوم سال پرداخت.
در ادامه معاون سیاسی سپاه الغدیر جناب سرهنگ دهقانی در کارگاه سوم به جنگ هیبریدی دشمن، وضعیت امروز افغانستان و آذربایجان وهمچنین حک شدن سامانه سوخت کشور پرداخت.
در پایان دکتر محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر در اقشار بسیج به رسالت‌های بسیج طلاب سپاه الغدیر اشاره نمود؛ و فرمود بیانیه خوانی گام دوم انقلاب و ارسال محتوای هنری از بیانیه از رسالت‌های بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر است.
دکتر محدث در ادامه افزود طلاب بسیجی در خط مقدم تبیینی دین و انقلاب هستند که این مهم با تشکیل هیئت اندیشه ورز محقق می‌شود.
هیئت‌های اندیشه ورز باید کانون جوشان کشف حقایق و در اجرا باید درمیدان باشد.
وی در انتها عنوان نمود: بسیج یعنی به میدان آوردن آحاد مردم است وو طلاب باید علاوه بر در صحنه بودن باید دیگران را به میدان آوردند که این مهم را ما در ایام کرونا از طلاب و روحانیون بسیجی در عرصه تغسیل مشاهده نمودیم.
در پایان از مدیران مدارس علمیه خواهران و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب خواهران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار