مهیا شدن استان برای برگزاری کنگره شهدا با انجام ۳۷۰۰ یادواره شهدا

سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره ۶۱ شهید شهرستان بدره با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان گفت: الحمدالله تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه کنگره ۳۰۰۰شهید استان ایلام اندیشیده شده و از ۴ آذرماه لغایت ۱۱ آذرماه با برگزاری پنج اجلاسیه بزرگ و اجرای برنامه های فرهنگی به استقبال اجلاسیه نهایی کنگره خواهیم رفت.
کد خبر: ۹۳۸۵۹۸۵
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "قدرت اله کریمیان"، جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در یادواره ۶۱ شهید شهرستان بدره با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان گفت: الحمدالله تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه کنگره ۳۰۰۰شهید استان ایلام اندیشیده شده و از ۴ آذرماه لغایت ۱۱ آذرماه با برگزاری پنج اجلاسیه بزرگ و اجرای برنامه های فرهنگی به استقبال اجلاسیه نهایی کنگره خواهیم رفت.

 وی ادامه داد: کنگره ملی شهدای استان ایلام یک اتفاق بزرگ و تاریخی است که می تواند تاثیرات زیادی را در روند رفتار و زندگی مردم داشته باشد.

 سردار کریمیان افزود: همه موظف هستیم پای کار بیاییم تا برنامه کنگره شهدا به بهترین شکل ممکن انجام شود و فضا و جوی که برای برگزاری کنگره مورد نیازمان است با برگزاری ۳۷۰۰ یادواره شهدا امروز در حال شکل گرفتن است.

 جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: تکلیف امروز ما برگزاری باشکوه کنگره شهدا است چرا که این برنامه بزرگ فرهنگی می تواند نقش موثر استان را در جنگ تحمیلی برای عموم جامعه به خصوص نسل جوان تشریح و تبیین کند.

به گزارش بسیج، در ادامه این برنامه سردار یحیی خادمی فرمانده اسبق لشگر حضرت امیر المومنین (ع) ایلام و سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،به بیان خاطرات شهدا و رزمندگان عزیز و تاکید بر لزوم بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان و رسیدگی به خانواده هایشان پرداختند.

برنامه علاوه بر سخنرانی این دو بزرگوار ؛

همراه با تئاتر محلی با موضوع خبر شهادت یک جوان شهید به مادرش و تشیع نمادین پیکر شهید همراه بود ک توسط حضار مورد توجه قرار گرفت .

در حاشیه و ورودی محل برگزاری همایش هم نمایشگاه دست سازه های سنتی (اقتصاد مقاومتی) و همچنین  داروهای گیاهی توسط بانوان بسیجی شهرستان برگزار شد.

                                                         
ارسال نظرات