خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در همدان

همدان-مسئول دفتر بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه همدان از برگزاری یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز با هماهنگی ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۱۴
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهلا شیخ علیان در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی هفته بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه ۸ تا ۱۳ آبان ماه با عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، اظهار داشت: دفتر بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان با همکاری حوزه‌های بسیج دانش آموزی با توجه به روز شمار هفته بسیج دانش‌آموزی متناسب با هر روز این هفته ویژه برنامه اجرا می‌کند.

وی افزود: با حضور حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان طی جلساتی با اداره آموزش و پرورش هفت کارگروه فرهنگی پرورشی، پشتیبانی، روابط عمومی و اطلاع رسانی، اجرایی بسیج فرهنگیان و ... تشکیل شده است.

مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: یادواره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دوران دفاع مقدس با هماهنگی ستاد ملی کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا دانش‌آموزان از فضاهای فرهنگی دور شده‌اند، تاکید کرد: ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی با هدف شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای دانش‌آموز است.

شیخ علیان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم از همه مدارس سطح شهر همدان در برنامه‌ها شرکت کننده داشته باشیم، گفت: رسالت این دانش‌آموزان انتقال فرهنگ شهید و شهادت به دیگر دانش‌آموزان است.

وی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: به مناسبت این هفته فرماندهان بسیج دانش‌آموزی با امام جمعه همدان دیدار می‌کنند.

مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در این هفته دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای دانش‌آموز دیدار خواهند داشت، افزود: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و برگزاری آبروی محله از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی در مدارسی که دانش‌آموزان حضوری شرکت می‌کنند، افزود: از بستر فضای مجازی برای نشست‌های بصیرتی استفاده می‌شود.

شیخ علیان با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی نیز با موضوعیت شهدا توسط حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این هفته تجلیل از کادر درمان توسط دانش‌آموزان بسیجی، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و بازدید دانش آموزان بسیجی از باغ موزه دفاع مقدس نیز انجام می‌شود.

وی از انتشار محتواهای ویژه هفته بسیج دانش‌آموزی در فضای مجازی خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره ورزشی، پیاده‌روی بسیجیان، مسابقات قرآن و مسابقه نقاشی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مسئول دفتر بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی از گروه‌های جهادی تجلیل می‌شود، تصریح کرد: حضور دانش آموان بسیجی در پویش «به رنگ مدرسه» نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان دانش آموزان بسیجی همدانی نیز همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه استکبار ستیزی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار