خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

فضای مجازی عرصه جهاد و نقش‌آفرینی است

تویسرکان-امام جمعه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه فضای مجازی عرصه جهاد و نقش‌آفرینی است، گفت: با تولید محتواهای ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی، می‌توان فضای مجازی را تسخیر و فرهنگ‌سازی لازم را انجام داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۰۰
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تعدادی از دانش‌آموزان تویسرکان به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی با امام جمعه تویسرکان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان تویسرکان در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز بیان کرد: امیدآفرینی در بین دانش‌آموزان باعث آینده روشن و آینده‌سازی کشور می‌شود که لازم است این امیدآفرینی در بخش‌های مختلف زندگی، توسط مسئولین مربوطه برای دانش‌آموزان تبیین شود.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده کشور هستند، گفت: دشمن تلاش می‌کند با تضعیف اعتقادات بین دانش‌آموزان آرمان‌ها و ارزش‌های ما را زیر سوال ببرد.

وی بیان کرد: فضای مجازی عرصه جهاد و نقش‌آفرینی است و همانگونه که رهبری معظم انقلاب طی یک سال و نیم گذشته چندین بار اهمیت فضای مجازی را تبیین کرده‌اند، لازم است با ایجاد فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی در بین جوانان و نوجوانان و دانش‌آموزان این ولنگاری مجازی را کنترل کرد و فعالیت‌هایی از جمله سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرهنگ‌سازی صحیح و حذف رویکرد غرب‌گرایی را افزایش داد.

امام جمعه شهرستان تویسرکان با اشاره به تولیدات محتوایی افزود: با تولید محتواهای ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی، می‌توان فضای مجازی را تسخیر و فرهنگ‌سازی لازم را انجام داد.

سرهنگ کامران کریمی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در ادامه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج دانش آموزی شهرستان ارائه داد و افزود: به مناسبت این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه با موضوع ایثار و از خودگذشتگی در شهرستان تدارک دیده شده است که به صورت شهرستانی و یا در مدارس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات