خبرهای داغ:

ما باید سبک زندگی قرآنی در زندگی خود جاری کنیم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: سبک زندگی قرآنی متفاوت از زندگی غربی و مادی است. در سبک زندگی قرآنی یعنی انسان خود برای جامعه و رشد و تعالی حرکت کند.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۷۷
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه همراه با کارشناس امور قرآنی از خانه قرآنی روستا افتر در شهرستان سرخه بازدید و سرکشی کرد.

این دیدار با محور ارائه توصیه های لازم در خصوص اهمیت قرآن وسبک زندگی قرآنی در امنیت و پیشرفت خانواده و جامعه و همچنین برگزاری مراسم ویژه جشنواره و مسابقات قرآنی در روستا برگزار شد.

همچنین او با حضور در خانه بهداشت روستای افتر، از زحمات و تلاش‌های مختار زیاری مسئول خانه بهداشت افتر، اروانه و گورسفید در زمینه فعالیت های بهداشتی، برنامه های فرهنگی، مذهبی و همچنین اقدامات ارزشمند او در زمینه مبارزه با ویروس کرونا و واکسیناسیون این بیماری در سطح شهرستان سرخه قدردانی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در این برنامه با اشاره به اهمیت قرآن و سبک زندگی قرآنی اظهار کرد: برای بررسی این که چگونه می‌توانیم از قرآن در زندگی خود بهره ببریم باید تک تک آیات را تفسیر و بررسی کنیم. خداوند برای انسان غیر از ظرفیت ظاهری، ظرفیت باطنی نیز در نظر گرفته است و در باطن حیات، قلب و روح انسان اهمیت ویژه‌ای دارد.

او افزود: این که ما چگونه می‌توانیم قرآن را در سبک زندگی خود ساری و جاری است مطلبی است که خداوند آن را برای ما مشخص کرده است. در سوره «یاسین» راه رسیدن به عبودیت و بندگی برای انسان مشخص شده است و اساس خلقت انسان برای این است که عدل در جهان مهیا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه ادامه داد: سبک زندگی قرآنی متفاوت از زندگی غربی و مادی است. در سبک زندگی قرآنی یعنی انسان خود برای جامعه و رشد و تعالی حرکت کند.

محمدی وند عنوان کرد: ما باید در سبک زندگی اسلامی بدانیم که بندگی چیست و بر اساس آن زندگی کنیم. در تدبر و فهم آیات قرآنی انسان برای زندگی باید دلیل ترک گناه را بداند و پس از آن با عزم راسخ از غفلت تهی شود به سمت ترک گناه حرکت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار