خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در خراسان جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز بیرجند اجرایی شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۳۲
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ غلامرضا شاهوردی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز در شهرستان بیرجند اجرایی شد.

وی بیان داشت: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و بررسی‌های میدانی نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه متهمان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی و پاکسازی از مکان‌های آلوده، ضمن دستگیری ۲۰ خرده فروش مواد مخدر و ۶ معتاد متجاهر، انواع لوازم سرقتی و ۳ کیلو و ۳۸۰ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند؛ تصریح کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند استمرار داشته و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی، اولویت مهم پلیس خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها