جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار:

بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز استان یزد در بسیج سازماندهی شدند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار گفت: تاکنون ۱۰۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در بسیج دانش‌آموزی جذب و سازماندهی شدند که در طول سال تحصیلی ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۱۶
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در بسیج اقشار به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در نشست با خبرنگاران یزد اظهار کرد: این دانش‌آموزان طبق اهداف بسیج با همکاری مربیان پرورشی و فرهنگیان فعالیت‌های فرهنگی، دینی و ورزشی را در مدارس انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: تحقق کامل بیانیه گام دوم انقلاب جزو رویکرد اصلی بسیج دانش‌آموزی است که با برنامه‌های معرفتی و بصبرتی وظایف محوله را با قدرت با همکاری سایر اعضا و فرهنگیان انجام می‌دهند و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی با جدیت محقق می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: در هقته بسیج دانش‌آموزی از امروز تا یوم‌الله ۱۳ آبان برنامه‌های مختلفی در سطح مدارس با همراهی سایر تشکل‌های فرهنگی و مردم پیش‌بینی شده که به مرور انجام می‌شود و هدف ارتقای بصیرت و آگاهی نسل آینده‌ساز است.

محدث اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا، مسابقات، نشست‌های فرهنگی و اجتماعی، دیدار با مسئولان و ائمه جمعه، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به خصوص شهدای دانش‌آموز و جلسات پرسش و پاسخ و پاسخگویی به شبهات پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تصویر مطلوب بسیج دانش‌آموزی که در آینده می‌خواهد به این مطلوب دست پیدا کند کادرسازی برای این نظام و انقلاب اسلامی با تربیت جوانان انقلابی و کارآمد و پای‌کار انقلاب است و برای تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

ارسال نظرات