ساری-مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا با تصریح بر نقش مردم در محله مهدوی خاطرنشان کرد: مطالبه گری مردمی با رویکرد و راهکار‌های موفق موجب حل مشکلات و مسائل اساسی جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۵۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲

مطالبه گری مردمی باعث حل مشکلات جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،قرارگاه محله مهدوی با حضور حجت الاسلام عطاریه مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در دانشکده کشاورزی شهرستان عباس آباد برگزار شد.

 حجت‌الاسلام عطاریه در این نشست با اشاره به هویت و ماهیت محله اسلامی گفت: محله اسلامی مبتنی بر آیات و روایات و دیدگاه‌های امامین انقلاب اسلامی است.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا به  نقش و جایگاه خانواده هم اشاره کرد و افزود: مسجد، بسیج و مدرسه در جامعه پردازی با هدف دست‌یابی به محله اسلامی از مهم‌ترین محور‌های محله مهدوی هستند.

مطالبه گری مردمی باعث حل مشکلات جامعه می‌شود
حجت الاسلام عطاریه در ادامه  به نقش، جایگاه و راهکار‌های مشارکت اقشار مختلف مردم در محله مهدوی هم اشاره کرد و گفت: در مدیریت پایا و پویا برای رفع نیاز‌ها و حل مشکلات اساسی محله، شیوه‌های شناخت ظرفیت‌های محلات و راهکار‌ها بررسی می شود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا با تصریح بر نقش مردم در محله مهدوی خاطرنشان کرد: مطالبه گری با رویکرد و راهکار های موفق موجب حل مشکلات و مسائل اساسی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها