خبرهای داغ:
تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه مناطق عملیاتی تجلی عزت و افتخار هشت سال مقاومت است، گفت: امسال اعزام به مناطق عملیاتی را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از سرخواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۳۸۶۳۴۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کریمی در جلسه اعزام راهیان نور که با حضور مسئولین و متولیان اردوهای زیارتی راهیان نور در سپاه تویسرکان برگزار شد، با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان نور اظهار داشت: امیدواریم با واکسیناسیون عمومی که با قوت در حال اجرا است، بتوانیم از فیوضات راهیان نور بهره‌مند شویم چراکه حضور در آن مناطق باعث جلای روح و ضمیر انسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی تجلی عزت و افتخار هشت سال مقاومت است، ادامه داد: دوری چند ساله از یادگاران دفاع مقدس و نقش‌آفرینان آن روزها از مناطق عملیاتی دلتنگی‌های خود را به همراه داشته است اما امسال اعزام به مناطق عملیاتی را با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از سرخواهیم گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش راویان دفاع مقدس افزود: نقش بی‌بدیل راویان که خود در دل معرکه بودند و از نزدیک رشادت‌ها و دلاورمردی‌های همرزمان خود را دیدند باعث می‌شود که ترسیم بهتری از جنگ و دفاع جانانه در ذهن مخاطب تداعی شود.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور، راهی برای رسیدن به سعادت و عاقبت بخیری است، بیان داشت: وقتی در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنیم صحنه‌های عجیب و غیر قابل باوری را می‌بینیم که در هیچ جای دیگری نخواهیم یافت، برای مثال همان جوانی که اگر لباسش کمی خاکی شود، سریعاً واکنش نشان می‌دهد، در آنجا روی خاک‌ها می‌نشیند و نجواهای عاشقانه و عارفانه‌ای با شهدا دارد که تماشایی است.

کریمی ضمن قدردانی از حضور رئیس آموزش و پرورش شهرستان در جلسه شورای راویان فتح به نقش مهم آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی باعث شکل‌گیری شخصیتی آنها بر پایه ولایت‌پذیری و شهادت طلبی خواهد شد و به طور قطع این شکل‌گیری شخصیتی با آموزش دادن و پرورش تفکرات انقلابی در راهیان نور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات