خبرهای داغ:
ملایر-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: مسابقات فوتسال چهار جانبه ادارات گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با قهرمانی تیم گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) به پایان رسید.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۳۳
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸

حمیدرضا سپهری‌نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: مسابقات چهار جانبه فوتسال ادارات گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در سالن شهدای خلبان مجموعه ورزشی کوثر برگزار شد.

وی افزود: تیم‌های نظام مهندسی، کارخانجات صنعتی، گروه مهندسی ۴۳ امام علی (ع) و سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ابراز داشت: در دیدار رده‌بندی، دو تیم نظام مهندسی و کارخانجات صنعتی مقابل هم قرار گرفتند که تیم نظام مهندسی با نتیجه پنج بر یک پیروز میدان شد و مقام نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: تیم‌های گروه مهندسی ۴۳ امام علی (ع) و سازمان تبلیغات اسلامی به فینال این مسابقات راه یافتند که با توجه به بازی خوب و جذاب هر دو تیم و حساسیت بالای آن نتیجه مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی گروه مهندسی ۴۳ امام علی (ع) توانست با نتیجه ۳ بر ۲ فاتح میدان شود و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

سپهری‌نیا ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات هیئت فوتبال و اعضاء آن  ترویج ورزش و نهادینه شدن آن در ادارات و همچنین ایجاد انگیزه و تشویق در بین کارمندان دولت را امری مهم در سلامت این عزیزان در جوامع ماشینی امروز دانست و خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرایی کردن آن شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات